هرازنو : نشست  کمیته اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با حضور فرماندار ویژه شهرستان آمل و قایم مقام صندوق توسعه و امید استان مازندران  ، بخشداران و مدیران شهرستان آمل برگزار شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل  با تبیین و تشریح ابعاد و گوشه هایی از اقتصاد مقاومتی در مقام اقدام و عمل بیان کرد :ابتدا باید درک درستی از شرایط اقتصادی داشته باشیم تا برنامه های مدونی را که در سال جاری تنظیم شده تحقق یابد.

احمد منفرد با اشاره به تشکیل دبیرخانه اقتصاد مقاومتی و مستقر شدن آن در بخش برنامه ریزی عمرانی فرمانداری آمل اظهار داشت :مدیران  و مسئولان دستگاههای شهرستان  عضو این دبیرخانه و عضو ستاد مقاومتی شهرستان هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را دارای حرمت و اهمیت و قداست دانست و  تصریح کرد  :بنا داریم در راستای تحقق بخشی اقتصاد مقاومتی ،ابتدا توان وظرفیت خودمان را شناسایی کنیم که تا جای ممکن از منابع محدود موجود حداکثر بهره برداری کنیم.

منفرد بابیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به بودجه مستقل ندارد اذعان داشت :بودجه اقتصاد مقاومتی در دل بودجه مصوب سالانه یعنی همان بودجه تایید تصویب و ابلاغ شده نهاده شده است.

این مسوول تاکید کرد : در تحقق بخشی اقتصاد مقاومتی اولویت اول ما در بخش دولتی با طرح ها و پروژه های نیمه تمام می باشد که انشالله در اولین فرصت ممکن به اتمام برسد .

فرماندار آمل با بیان اینکه  طرح های ملی در جهت توسعه شهرستان آمل بویژه طرح هایی که با سفر ریاست جمهور و هیئت همراه در سال گذشته محقق شد در اولویت هستند  اظهار کرد : این امید به مسئولین داده شده که کل اعتبارات مورد نیاز در خصوص چهارباند کردن جاده هراز تا پایان سال 95 تخصیص یابد و این خود می تواند نقطه بسیار امید بخشی در تحقق بخشی و بستر سازی اقتصاد مقاومتی باشد.

منفرد در انتها افزود : با تعاملی که بین مسئولین ادارات و دستگاههای دولتی در سطح شهرستان و فرمانداری می تواند وجود داشته باشد این تحقق بخشی را از دل روستاها شروع کرد تا به کل شهرستان رسید.

photo_2016-05-01_16-35-19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *