هراز نو  – فرمانده انتظامي شهرستان آمل از شناسايي و دستگيري کيف قاپ حرفه اي با 19 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ “ولي الله گنجيان مقدم” در تشريح جزئيات اين خبر گفت: به دنبال وقوع چندين فقره کيف قاپي در سطح شهرستان آمل و ارائه شکايت از سوي شهروندان، اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: با تحقيقات ميداني و بررسي از محل هاي وقوع جرم و تجزيه و تحليل اخبار و اطلاعات واصله از منابع مخبرين، کارآگاهان پليس آگاهي متهم را شناسايي، با هماهنگي مقام قضايي، متهم را در طي يک عمليات ضربتي و منسجم دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل اضافه کرد: متهم در بازجويي هاي فني و پليسي به 19 فقره سرقت کيف قابي شامل وجه نقد،گوشي موبايل و … اعتراف که پس از احضار مالباختگان و شناسايي متهم توسط آنان و بازسازي صحنه هاي سرقت، تمامي اموال مسروقه به صاحبان بازپس و متهم براي طي مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شد.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: متهم در بازجويي هاي خود علت و انگيزه سرقت و كيف قاپي را، بيكاري اعلام داشت.

سرهنگ گنجيان ضمن درخواست از شهروندان در اين مورد که با هوشياري کامل در حين خروج از منزل، مانع سوء استفاده سارقان شوند، بيان داشت:شب زنده داران سبز پوش با توکل بر خدا و مجاهدت، محيط را براي مجرمان ناامن خواهند کرد و اجازه نخواهند داد امنيت مردم را به مخاطره  بياندازند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *