شرق مازندران در اربعین حسینی میزبان شهدای گمنام است

فرماندار نکا گفت: پیکرهای پاک و مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با اربعین حسینی در این شهرستان تشییع می شود.

 

رضا آزادی‌ کناری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اقتدار و عظمت ما در گرو خون پاک شهدا بوده و باید ادامه دهنده راستین شهدا باشیم.

 

وی افزود: آنچه اکنون در جهان از قدرت، ابهت و عزتمندی ایرانیان متبلور بوده در سایه آزادی و امنیتی است که در ازای خون شهدا نصیب شده است.

 

آزادی یادآور شد: امروز مردم ما با پیروی از ولایت و تداوم راه شهدا همچنان ثابت‌ قدم در راه دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن استوار ایستاده‏اند.

 

فرماندار نکا با بیان اینکه مردم نکا همواره قدردان خون پاک شهدا هستند، اظهار داشت: مردم نکا به طور حتم از این شهدا استقبال باشکوهی می‌کنند تا بار دیگر نشان دهند همواره ادامه دهنده راه شهدا هستند.

 

وی با اعلام آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری این مراسم، از مدیران دستگاه‌های دولتی و نهادها‌ی انقلابی خواست برای هرچه با شکوه‌ تر برگزاری استقبال و تشییع و تدفین این دو شهید گمنام، همکاری لازم را داشته باشند.

 

مراسم وداع با این دو شهید گلگون کفن، شامگاه جمعه در مسجد جامع نکا انجام می شود.

 

مراسم تشییع پیکرهای پاک این دو شهید گمنام، روز شنبه مصادف با اربعین حسینی از مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز و در محل یادمان شهدای گمنام واقع در ابتدای خیابان عملیه، جنب نکارود به خاک سپرده می شوند.

منبع :مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *