به گزارش خبرنگار هراز نیوز :اولین نمایشگاه دستاورد های شهرستان آمل در راستای هوشمند سازی مدارس در دبیرستان دخترانه شاهد آمل برگزار شد.

این نمایشگاه با هدایت  اداره  آموزش و پرورش شهرستان آمل و با حضور مدارس پیشتازان کامپیوتر ایران واحد پسرانه و دخترانه، مدرسه ستارگان شمال، مدرسه طالب آملی و مدرسه شاهد آغاز به کار نمود.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز یکشنبه 11 دی ماه 1390 و با حضور معاونان اداره آموزش و پرورش آمل آقایان محمد نسب عمران،پرسیان، مهدوی و سرکار خانم اصغرنژاد مدیر مدرسه پیشتازان پسرانه و مدیر اجرایی نمایشگاه برگزار شده است .

یاد آور می شود : در این نمایشگاه هر کدام از مدارس مذکور  دستاوردهای خود را در زمینه هوشمند سازی مدارس در معرض نمایش بازدید کنندگان قرار دادند.

گزارشها حاکی از آن است :مراسم اختامیه با حضور مسئولین شهری و استانی روز پنج شنبه 15 دی 1390 برگزار خواهد شد.

 

7 thoughts on “برگزاری اولین نمایشگاه دستاورد های هوشمند سازی مدارس در آمل”
  1. جالب بود…بابافناوری…….مدرسه ماست دیگه.

  2. مورد تاسف می باشد که از این تخته های هوشمند کسی استفاده نمیکند

  3. چه فایده ازتخته ها که نمیشه استفاده کرداستقاده ازاتاق کامپیوترهم که محدوده……بابا صدرحمت به مدرسه های معمولی…..

  4. چه خوب بوداگرمدیریت محترم این نظرات را میخواندندتادرجریان مشکلات بچه ها قرارمیگرفتندالبته دراین صورت که بچه هاهم به سایت مراجعه کنندومشکلاتشان را بیان کنند

  5. سرعت سایت خیلی پایینه…..توسایت اصلی ام نمیشه رفت.
    گفتم نظرم رواینجابذارم….مرسی

  6. سلام سایته بی خودی دارین .به هیچ کارنمیاد.مسئول فناوریتونم که مفت نمی ارزه با اون برخوردش…کلا هم فقط کامپیوترهاتون واسه تزیینه.اصلاهم انتقاد پذیرنیستید…خوب بلدید سفسطه کنین…دلم پره ازتون.خوب چی میشه یه کم آدم باشین.خودتونم که باخودتون مشکل دارین ..والااا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *