ترمینال بزرگ مسافربری بابل، همزمان با روز حمل و نقل افتتاح شد.
هراز نیوز :فرهاد عسکری شهردار بابل در مراسم بهره‌ برداری از ترمینال برون‌ شهری بابل اظهار داشت: این پروژه در سال 72 در زمینی به مساحت 12 هکتار به تصویب رسید که پس از تملک و آزاد سازی حدود چهار هکتار با اعتباری بیش از شش میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری، ترمینال برون‌شهری بابل احداث شد.

وی افزود: عملیات اجرایی ترمینال برون‌ شهری بابل، خرداد ماه سال 90 در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع آغاز و در مدت کمتر از هفت ماه افتتاح و به بهره‌ برداری رسید.

شهردار بابل تصریح کرد: هدف شهرداری و شورای شهر بابل از احداث ترمینال برون‌شهری بابل، حل معضل ترافیکی این شهرستان بوده است.

وی بیان داشت: مساحت اصلی ساختمان ترمینال‌هزار و 500 مترمربع و تعداد غرفه‌های شرکتهای تعاونی مسافربری 30 غرفه بوده که دارای امکاناتی از قبیل فروشگاه، رستوران، سرویسهای بهداشتی و نمازخانه، استراحتگاه مسافران، کانال انتقال آب‌های سطحی برای حل مشکل آبگرفتگی و جدول‌بندی است.

شهردار بابل، به طرح توسعه ترمینال برون شهری بابل اشاره کرد و گفت: هم اکنون هشت هکتار از 12 هکتار زمین ترمینال برون‌ شهری بابل آزاد سازی نشده که برای تملک و آزادسازی ساختمان به اعتباری بیش از 150 میلیارد نیاز بوده که امیدواریم با حمایت مسئولان مازندران این امر محقق شود.

وی بیان داشت: پس از احداث پل روگذر میدان کشوری، پل پیروزی، اجرای پنج فاز جاده ساحلی و کمربندی شرقی دوم، احداث خیابان باغ عباسی و سردار اکبرنژاد، ترمینال برون‌شهری بابل از جمله پروژه‌های دقیق شهرداری بابل بوده است که با نظارت شهرداری به اجرا درآمده است. مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *