شهردار آمل در بازديد از پروژه در دست اجراي خيابان 18 متري پاسداران ( اتصالي بلوار امام علي (ع) به بلوار مدرس ) از افتتاح اين پروژه و پارك ليليوم در خيابان نور همزمان با سالروز حماسه اسلامي ششم بهمن سال 60 آمل خبر داد .
به گزارش روابط عمومي شهرداري آمل ، احمد اميرسليماني شهردار آمل در جریان این بازدید كه باتفاق مدير عامل سازمان عمران و مسئولين واحدهاي طراحي و نظارت ، نقشه برداري و روابط عمومي اين شهرداري صورت گرفت با تاکید بر تسریع در روند اجرای اين پروژه عمراني كه هزينه تملك و اجراي آن 50 ميليارد ريال مي باشد گفت : این مهم به ویژه با توجه به نزدیک شدن به ایام سرد سال بسیار حائز اهمیت است زيرا بازگشايي اين خيابان ترافيك بلوار شيخ فضل الله نوري و ميدان فجر را تا حد زيادي كاهش خواهد داد .
وی ضمن تشکر ويژه از حمايت هاي اعضاي شوراي اسلامي شهر در تصويب و اجراي پروژه ها و قدردانی از مدير عامل و‌ پرسنل سازمان عمران به جهت اجراي پروژه مذکور که با تمام توان در مسیر عمران و آبادانی سطح شهر گام بر می دارند ، اظهار داشت : از اینکه امروز پرسنل شهرداری و سازمان هاي وابسته در همه ی زمینه ها تلاش می کنند و به شهروندان خدمات ارائه می نمايند بسيار خوشحالم .
اميرسليماني اجرای پروژه های عمرانی در خيابان نور را مهم ارزیابی کرد و افزود : اساس پیش بینی و اجرای طرح های عمرانی در سطح اين منطقه در عرصه های مختلف ، ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان است .
وی پیش بینی پروژه های عمرانی را بر اساس نیاز زندگی شهروندی خواند و عنوان کرد : اجرای طرح های عمرانی از جمله احداث پارك ليليوم در بلوار شيخ فضل الله نوري به مساحت 3 هزار متر مربع با هزينه اي معادل 30 ميليارد ريال كه سازمان پاركها و فضاي سبز به عنوان مجري اين پروژه مي باشد از ديگر برنامه های مهم اين شهرداری می باشد .
شهردار آمل با تاکید بر تسریع تکمیل پروژه پیاده روسازی بلوار شيخ فضل الله نوري ، اظهار داشت : پياده روسازي بلوار مذكور به مساحت 11 هزار متر مربع يكي ديگر از اولویت های کاری این شهرداري است که با هدف تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان با قوت بسیار در حال اجرا می باشد .

5 thoughts on “افتتاح دو پروژه شهري آمل درششم بهمن +عکس”
  1. دبببببببببببببیییییییییییییییی ………………

  2. هرازنیوز لطفا درج کن.
    واقعا چقدر از عملکرد شهرداری راضی هستید؟ برید ببینید زمان تصویب بودجه چه حرفایی زده شد و در طول این مدت چه کارایی انجام شده.
    بهسازی و زیباسازی ورودی های شهر-تکمیل بلوار ولایت که نیم کارم توش انجام نشده و موارد دیگه. این برای شهرداری آمل اصلا خوب نیست که مهم ترین کارش در طول یکسال کاری فقط افتتاح یک 20 متری باشه.قضاوت با شما.

  3. اميدوارم هر چه زودتر اين پروژه به پايان برسد .البته بايد دست شهردار و پرسنل زحمت كش سازمان عمران را بوسيد كه الحق والنصاف زحمت زياد ميكشند .خداقوت خسته نباشي
    به نظر بنده اسم آقاي امير سليماني براي هميشه در اذهان مردم فهيم آمل ماندگار خواهد شد و هميشه با نام نيك ياد خواهد شد ..
    آمل بايد شهري در خور و مناسب انديشمندان و بزرگ مردانش باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *