کارشناس ارزيابی و تعيين خسارت اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: بیش از 10 پیمانکار در محور هراز در حال انجام راهسازی و چهارخطه کردن این محور مهم هستند.

مهر، عبدالرضا بخشی ظهر شنبه در بازدید از محور هراز  از آزاد سازي اراضي و املاك جهت تعريض و چهار خطه نمودن محور ارتباطي هراز با اعتباري بالغ بر ۱۶ ميليارد ريال توسط اين اداره كل در سال گذشته خبرداد و افزود: محور شرياني هراز به عنوان يكي از محورهاي ارتباطي استان با پايتخت كشور، همواره داراي اهميت و ارزش بالايي بوده، لذا توسعه و تعريض اين محور پر تردد  دغدغه اصلي تمامي مسئولين كشوري و استاني مي باشد.

وي ادامه داد : از اين رو در سالهاي اخير نگاه بسيار ويژه اي به ارتقاء‌ سطح كيفي و تعريض اين محور شده تا جايي كه امروزه قريب به بيش از ۱۰ پيمانكار درقطعات مختلف در سطح اين محور درحال انجام كار راهسازي و چهار خطه نمودن اين محور ارتباطي هستند.

بخشي از پرداخت ۱۶ ميليارد ريال اعتبار درخصوص آزادسازي اراضي و املاك حريم اين محور به جهت تعريض و ارتقاء به صاحبان و مالكان اراضي خبر داد و اظهار داشت: بيشتر اعتبارات آزاد سازي اراضي محور هراز در مناطق كهرود، ‌ پلور، بايجان، وانا و سياه بيشه در بخش لاريجان بوده، كه با همت مسئولين و مردم منطقه اراضي مذكور در اختيار پيمانكاران براي عمليات راهسازي قرار گرفته است.

كارشناس ارزيابي و تعيين خسارت راه و شهرسازي مازندران در خاتمه خاطرنشان کرد: اميد است با تخصيص اعتبارات بيشتر جهت آزاد سازي و تحصيل اراضي و توجه ويژه مسئولين شاهد توسعه و تعريض نهايي اين محور شرياني باشيم.

گفتني است ۱۱۰ كيلومتر از محور هراز در حوزه استحفاظي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران قرار دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *