هراز نیوز : مدیر عامل شرکت اندیشه حرکت شمال با ارسال نامه ای به هراز نیوز خواستار حمایت مسوولان از این شرکت شده متن این نامه بدین شرح است
مدیریت محترم سایت وزین هراز نیوز:
با سلام.احتراما به استحضار می رساند شرکت اندیشه حرکت شمال دارای کلیه مجوزات تولید “کود حیوانی غنی شده طیور (پلت کود مرغ)” بوده و در شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری واقع می باشد. این شرکت با میلیاردها ریال سرمایه گذاری و اخذ وام سنگین از بانک دولتی صنعت و معدن تاسیس گردید و پس از بهره برداری برای دهها پرسنل منطقه ایجاد اشتغال کرده بود.
سازمان دامپزشکی کشور طی دستورالعمل شماره 15887/43/ 93 تاریخ 10/3/1393 اداره دامپزشکی ساری را به  ساماندهی بهداشتی و جلوگیری از فعالیت غیر مجاز بعضی ازکارخانجات پودر ماهی مجاور این شرکت که سالیان متمادی بدون مجوز ازمراجع ذی صلاح و تحت شرایط نامناسب  بهداشتی مشغول تولیدو فروش پودر ماهی بوده اند، ملزم می نماید اما این اداره بر عکس عمل نموده و با غیرقانونی دانستن مجوزات اخذ شده این شرکت آنرا پلمپ نموده است که بیش از 120 روز از این موضوع می گذرد.
پس از پیگیریهای مستمر و با حمایت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران اعتراض به این امر در کمیته محترم حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان مازندران مطرح شده که در نهایت کمیته  با انجام مقداری اصلاحات ، ادامه فعالیت کارخانه را مجاز می داند.
اما متاسفانه اداره مذکور عملکرد موثری در برابر اجرای مصوبه کمیته حمایت قضایی جهت فک پلمپ کارخانه و انجام اصلاحات مورد نظر به عمل نمی آورد.در حال حاضر شرکت به دلیل عدم توانایی درپرداخت اقساط بانک در یک قدمی ورشکستگی قرار دارد.
خواهشمند است مساعدت فرمایید تا به کمک مسیولین سیاسی و اقتصادی استان این شرکت از ورشکستگی نجات یابد.
با تشکر.(یوسفی مدیرعامل شرکت)
peivast 1 peivaste 2 peivaste 3 peivaste 4
2 thoughts on “یک قدم تا ورشکستگی در نتیجه بی مهری مسوولان دامپزشکی مازندران”
  1. دولت مثلا تدبیر به داد این کارخانه و تولید برس. اگر شعار نیست

  2. والله خدا رو خوش نمیاد انقد بندش اذیت شه. آخه چقد ندونم کاری و بی مسوولیتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *