رئیس کانون تبیلغاتی مازندران گفت: آگهیهای تبلیغاتی با رانت و رابطه به مزایده میرسد.
محمد شکیبایی ظهر امروز در نخستین همایش مدیران کانونهای تبلیغاتی مازندران اظهار داشت: در کانون تبلیغاتی نابسامانیها در مسیر تشکیل پرونده تا صدور مجوز مشاهده میشود.
وی با بیان اینکه تکلیف کانون تبلیغاتی در بحث بیمه مشخص شود، تصریح کرد: بزرگترین مشکل بخش نابسامانی تبلیغات محیطی است و شهرداری بدون اخذ مجوز از کانون تبلیغاتی یا وزارت ارشاد اقدام به ارائه تبلیغات به برخی افراد خاص میکند.
رئیس کانون تبلیغاتی مازندران با بیان اینکه شهرداری بدون تائید طرحهای تبلیغاتی را در اختیار افراد خاص قرار میدهد، گفت: قانون به صراحت تبلیغات محیطی را در اختیار کانون تبلیغاتی دارای مجوز از طریق وزارت ارشاد قرار داد، ولی شهرداری بدون در نظر گرفتن این اصل مهم اقدام به ارائه آگهی تبلیغاتی به افراد خاص میکند.
وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این جلسه مستقل شدن، درست کار کردن و از بین بردن رانت و رابطه بازی که در شهرداری صورت میگیرد، بوده و نیاز به مدیریت جدی در این زمینه است.
به گزارش فارس، همایش کانونهای تبلیغاتی استان مازندران برای نخستینبار در شهرستان بابلسر برای ساماندهی به وضعیت امور تبلیغاتی در مازندران برگزار شد.