رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به استان مازندران بزرگترین مجموعه تفریحی توریستی شمال کشور به نام پارک ملل تجن در ساری را افتتاح کرد.

هراز نیوز دکتر علی لاریجانی امروز (پنجشنبه 17 مهر) در سفر به استان مازندران بزرگ ترین مجموعه تفریحی- توریستی شمال کشور به نام پارک ملل تجن در ساری را با حضور جمعی از مسئولان این شهر و اعضای شورای شهر ساری افتتاح کرد.

 

گفتنی است مدت اجرای پروژه پارک ملل تجن 100 روز بوده و برای احداث این تفرجگاه شهرداری این منطقه 15 میلیارد تومان هزینه کرده است.

DSC07475 IMG_4574

فضای این مجموعه تفریحی از دریاچه و فضای سبز تشکیل شده است و به گفته یکی از اعضای شورای شهر ساری فاز دوم این مجموعه تفریحی 360 هکتار است که با کمک دولت و شهرداری در آینده ای نزدیک افتتاح می شود.

10 thoughts on “افتتاح پارک ملل تجن با حضور رییس مجلس / ساخت 100 روزه بزرگترین مجموعه تفریحی توریستی شمال کشور در ساری”
  1. فقط ساری رو می بینند وهر بودجه ای اول میره ساری و اگه ته آن چیزی بمونه برای بقیه شهرهای استان که باعث نیمه کاره ماندن پروژه ها می شود…فقط عکس های خوبی می گیریم وگزارش کاملی می نویسیم

  2. سلام دوست عزیز. شما داری اشتباه می کنی. اولا بودجه شهرداری رو مردم می دن. یعنی از عوارض مردم یک شهر تامین میشه. ثانیا شما چرا اینقدر نسبت به ساری حساسی؟ اگه این طوره که شما می گی پس چرا تا دو سال پیش شاهد افتتاح پروژه های عمرانی اینچنینی در ساری نبودیم. خدا رو شکر یه شهرداری جوان که ساروی هم هست اومده روی کار و با حمایت مردم، شورا و فرماندار در حال ساختن ساری هستش (البته بقیه شهرداران ساری هم زحمات خودشونو کشیدن ولی این یکی یه چیز دیگست).
    موفق باشید

  3. شما که فرق بودجه شهرداری و ملی رو نمیدونی نظر ندی سنگین تری برادر… این پروژه ها با پول عوارض و مالیات مردمه… دولت قول داده در فاز دوم کمک کنه… که نمیکنه… بازم مردم باید پولشو بدن… فقط این پروژه نیست… کلی طرح دیگه هست که یا داره تموم میشه یا استارت خورده… انشاالله ساری به زودی جزو ده شهر برتر ایران قرار میگیره… عزت زیاد…

  4. آخه !ساروی های بیچاره اصلا هیچ امکاناتی تا به حال نداشتند…پس چطور تا به حال در ساری زندگی می کردید؟

  5. دوستانی که نمی دونند بدونند ساری سال قبل 50میلیارد تومن (به اندازه دو برابر یا بیشتر بودجه عمرانی آمل)از اعتبارات دولتی وملی استفاده کرده که متاسفانه شهرهای دیگه استان از اون بی بهره بودند

  6. .در ضمن بودجه شهرداری ساری امسال 300میلیارد تومنه با 295000نفر جمعیت شهری وبودجه شهرداری آمل با220000نفر جمعیت شهری89میلیارد تومن.حالا جواب بدید شهرداری ساری بقیه این بودجه رو از کجا میاره؟

  7. دوست گرامی. اطلاعات شما در مورد ساری قدیمی است. در حال حاضر ساری دارای سه منطقه شهریست که به زودی به پنج منطقه خواهد رسید و جمعیت شهری هم بیش از 450000 نفر می باشد که کسب رتبه کلانشهر توسط شهرداری ساری هم در همین پیوند بوده است. با روندی که در پیش گرفته شده شهر ساری به سرعت در حال ساخت و ساز و ارائه پروژه های عمرانی می باشد و این نه تنها به نفع ساری که به سود همه استان است. چرا که مرکز استان قوی و آباد باعث اقتدار و آبادانی کل استان خواهد شد. به امید مازندرانی متحد و آباد.

  8. اون دوستی که گفته اطلاعات بنده قدیمی است به سایت ویکی پدیا وسرشماری سال 90 مراجعه کنید.شهر ساری با شهرستان ساری تفاوت داره.در شهرستان آمل هم همینطور است شهرستان آمل از شهر آمل و امام زاده عبدالله و دابودشت وغیره تشکیل شده که هرکدوم شهرداری و شورای شهر خاص خود را دارند وبودجه مربوط به خود را دارند بنابرین بودجه شهرداری آمل از بودجه شهرداری دابودشت و شهرداری امام زاده عبدوالله جداست.

  9. سلام دوستان /
    اگه از این منظر به قضیه نگاه کنیم که ساری مرکز استان مازندرانه ، باید خیلی بیشتر از اینها بهش رسیدگی بشه . متاسفانه در سالهای قبل هیچ توجهی به مرکز استان نشده و اگه امروز یه نفر پیدا شده که میخواد یه دستی به سر و روی شهر بکشه همه معترضن . دوستان اگه مرکز استان اباد باشه افتخارش برای همه مازندرانه . هنوز خیابونهای ساری پر از چاله و چوله است . هنوز بافت شهر روستاییه و هر مسافری که رد میشه از خودش میپرسه واقعا اینجا مرکز استان مازندرانه . پس بیایید بجای گله و شکایت از شهردارجوان ساری حمایت کنیم تا سایر مسئولین بدونن خواستن توانستن است . پاینده باشید

  10. نمیدونم شماها کی میخواید دست از حسودی نسبت به ساری بردارید !!!؟این نکته رو بدونین که هیچ جای دنیا ساری نمیشه مخصوصا بااین شهردار فوق العادش عزت زیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *