هراز نیوز :دهمین دوره جشن تیرگان به مناسبت روز ملی دماوند با همت انجمن دوستداران دماوند کوه با همکاری شورا اسلامی و شهرداری رینه در دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد.

همچنین در این جشن گروه های  سنتی از شهرستانهای مختلف شرکت و آئین کهن خود را به نمایش گذاشتند.

حضور هنرمندان بزرگ بومی از سراسر کشور گام جدیدی بود که با استقبال  گرم حاضرین در مراسم مواجه شد. همچنین گروه های شرکت کننده در مراسم  بااشاره به اینکه دماوند متعلق به همه ملت ایران است، ازحضورشان در این جشن و مهمان نوازی مازندرانی ها تقدیر کردند.

 بازدید از غرفه های فروش صنایع دستی، عکس و مواد غذایی و نشست هم اندیشی حامیان و دوستداران محیط زیست، به ویژه دماوند با حضورو سخنرانی ولی محمد فضلی بخشدار لاریجان، شادان مدیر کل امور اجتماعی استان و اسماعیل کهرم کارشناس محیط زیست از جمله برنامه های  این دوره از جشن تیرگان بود.

فائزه سلیمی، هرازنیوز

عکس.فائزه سلیمی (1)

عکس.فائزه سلیمی (161)

عکس.فائزه سلیمی (237)

عکس.فائزه سلیمی (303)

عکس.فائزه سلیمی (366)

عکس.فائزه سلیمی (357)

عکس.فائزه سلیمی (337)

عکس.فائزه سلیمی (316)

عکس.فائزه سلیمی (382)

عکس.فائزه سلیمی (394)

عکس.فائزه سلیمی (451)

عکس.فائزه سلیمی (444)

عکس.فائزه سلیمی (487)

عکس.فائزه سلیمی (420)

عکس.فائزه سلیمی (375)

عکس.فائزه سلیمی (340)

عکس.فائزه سلیمی (387)

عکس.فائزه سلیمی (330)

7 thoughts on “دهمین جشن تیرگان +عکس”
  1. تصاویر زیبایی بود و کار در خور و شایسته ای ارائه شد که جا دارد از همه دستاندر کاران به ویژه از گروه دوستاران دماوندبه ویژه مهندس عمرانی و مهندس جواد صلواتی که زحمات وتلاش های مکرر ی در برگزاری این چشن انجام دادند و با خیر مقدم گویی جناب سالاری حض بسیار بر ده ایم قدر دانی بسیار می شود خداوند همه شان و همه خیر خواهان عزت ایران اسلامی را از بلا نگاه دارد .

  2. با سلام
    بسیار بسیار بسیار متشکرم از شرکت های هراز و بریون که در برگزاری این مراسم به ما کمک کردن و آداب و رسوم زیبای مازندرانو زنده نگه داشتن

  3. آقای رحیم ذبیحی بعنوان نماینده رسانه ملی شرکت نموده اند؟

  4. با سلام و عرض تقدیر و تشکر از برگزاری جشن ویژه دماوند- ای کاش شورای شهر و شهرداری شهرستان دماوند هم این کار های خوب و فرهنگی را یاد بگیرد -و ای کاش اقای شریعتمداری روزنامه کیهان کمی در نوشته های روزنامه خود از نقاط ضعف و عدم پیشرفت و امکانات شهر دماوند مطلب بنویسد -دماوند فقط یک روستاست نه شهر (بهزاد زیاری)

  5. اين شهردار شما كجا بود علي اوسط رو ميگم

  6. جناب آقای زیاری جشن دماوند کوه ربطی به شهر دماوند ندارد و شورای شهر و شهرداری آن دارد.
    قله دماوند در شهرستان آمل واقع شده و دلیلی وجود ندارد که شهرستان دماوند جشن دماوند کوه را برگزار نماید!!!!
    توجه شود که تشابه اسمی موجب اشتباه نگردد.

  7. با سلام
    جشن بسیار عالی و باشکوهی بود امسال از سال های دیگه خیلی بهتر بود…از دوستداران دماوند کوه هم خیـــلی تشکر می کنم مخصوصاًٌ آقای رضا طاهری که بیشترین زحمات را ایشون انجام می دهند ولی هیچ وقت اسمی از ایشون برده نمیشه…
    همیشه شاد و سالم باشی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *