ساری – خبرگزاری مهر: مراسم تقدیر از قهرمانان رشته های تکواندو و کشتی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، از مهدی تقوی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و دارنده مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جهان تجلیل شد.

عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم اظهار داشت: تمام ورزشکاران ما باید ضمن اینکه در میدان ورزش حضور می یابند و افتخار آفرینی می کنند، همزمان باید در میدان تحصیلات وارد شوند و در این زمینه درخشش داشته باشند.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با توسعه و ترویج ورزش همگانی و قهرمانی و احداث مجتمع های عظیم ورزشی، سالنهای ورزشی و سرمایه گذاری مادی و معنوی در امر ورزش نقش موثری در ارتقای تربیت بدنی و سرمایه گذاری سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه ورزش داشته است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: زمینه ادامه تحصیل ورزشکاران ملی پوش در  دانشگاه آزاد اسلامی فراهم است و دانشگاه آزاد اسلامی تسهیلاتی را در این خصوص پیش بینی کرده است.
در این مراسم جوایز و لوح یادبود رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به سعید عبدولی، امید نوروزی، مهدی تقوی، صادق گودرزی، جابر صادق زاده، حامد طالبی زرین کمر، هادی مستعان، فرزاد ذوالقدر، مهران عسگری و بهنام بیات قهرمانان رشته های کشتی و تکواندو دانشگاه تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *