خسرو ابراهیم زاده گفت: نگاه شورا به منطقه ای خاص از شهر نیست . تمام پروژه ها هدفمند و برنامه محور در چهارگوشه شهر اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل ،ابراهیم زاده ،ضمن تشکر از حمایتهای امام جمعه ،همکاران در شورای شهر  و مسئولین شهری همچنین ۱۳ رجب سالروز تولد حضرت علی (ع) ، افزود: حضرت علی (ع) نمونه کامل مدیر اسلامی است . اگر مدیران ناشایست در مسند مدیریت قرار گیرد مردم شهر هرگز روی اصلاح و آبادانی را نخواهند دید.

شورا مصوب کرد ؛عوارض خدمات شهری افزایش نیابد

 ابراهیم زاده در بین نمازگزاران آملی ، ابقای شهردار آمل را بعنوان اولین اقدام موثر شورای اسلامی دوره چهارم برشمرد و افزود: نتیجه این ابقاء ، بهره مندی شهروندان آملی با افتتاح ۹ پروژه شهری به صورت همزمان در چهار گوشه شهر، در پایان سال ۹۲ بود.

وی با اشاره به اینکه رویه خدمت رسانی به همه شهر امسال نیز وجود دارد گفت: امسال به منظور رعایت حال شهروندان با توجه به شرایط اقتصادی موجود ، در شورا مصوب شد تا عوارض خدمات شهری افزایش نیابد.

تکمیل پروژه های شهری رویکرد شورای دوره چهارم است

رئیس شورای اسلامی شهر آمل ، با اشاره به اینکه، تکمیل پروژه های نیمه کاره ی شهری رویکرد شورای دوره چهارم است ، تصریح کرد: بلوار ولایت شمالی از پروژه هایی است با عمر ۷ ساله که در ۸ ماه عمر شورای دوره چهارم ، بخش اعظم این مسیر تملک شده و در دهه مبارک فجر امسال بهره برداری و به شهروندان هدیه می شود.

ابراهیم زاده افزود: احداث  خیابان ۱۸ متری و پیاده رو سازی در خیابان شیخ فضل الله نوری (نور) ، تکمیل بلوار شهید قاسمی در خیابان امام رضا(ع) اتصال بلوار بسیج به شهید قاسمی و منفرد نیاکی از طریق میان گذر رحیمی  ، احداث چهار پارک در چهار محله شهر ، احداث سالن طبقاتی، در زمین ۱۵ سال بلااستفاده در خیابان امام رضا(ع) ، تغیر چهره کوچه های مرکز شهر با معماری ایرانی- اسلامی و ایجاد مسیر سبز در مسیر رودخانه هراز از جمله پروژه های در دست انجام در سال ۹۳ شورا و شهرداری است .

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ، ۱۳ عضو شورا ،از فرزندان شما هستند که  با اعتماد و اعتقاد شما با این مجموعه راه یافتند گفت: خواسته های مردمی و نیازمندی های شهر فراوان است و اعتبارات مالی اندک ؛ اما اعضای جوان وشاداب شورا در کنار ریش سفیدان با تجربه ی این دوره ، بدنبال ایجاد درآمد های پایدار برای مجموعه هستند تا بتوانند نوید روزهای خوش تر را به شهروندان املی بدهند.

One thought on “چهار گوشه شهر، از خدمات شورا وشهرداری بهره مند می شوند”
  1. با سلام
    وقتی مدرسه بودیم می خواستیم انشا بنویسیم می نوشتیم بسم رب الشهدا .
    الان بیست سال از آن دوران می گذرد و نمی بینم کسی این را بنویسد .
    شاید کاری کردند و دارند می کنند تا ما انها را فراموش کنیم .
    دوران چهارم شورای شهر دوران طلایی است راستی همه می گفتند این جوانان ولایی نیستند و براشون حرف و حدیث درست کردند و در بوق و کرنا کردند و گفتند اصلاح طلبند و در ستاد اقای ….. بودند و جریان …. هستند ولی الان که وقایع شهر را رصد میکنم می بینم که انهایی که ادعای …… می کردند از همه… ترند و این جوانان واقعا مرد هستند انها شعار می دادند که ما حافظ . ….. هستیم اما نبودند والله نبودند ..
    از کی از سردار دفاع مقدس و یادگار جنگ و یادگار حماسه ششم بهمن آمل پرسیدم سردار چرا باید سکوت کرد .. آهی کشید و گفت ای برادر ………..
    مردم با تقوا و شهید پرور و ولایتمدار آمل اگر حماسه ششم بهمن و حرکت منافقین در هر جایی دیگری از ایران رخ می داد شاید سرنوشت انقلاب عوض می شد شما همان مردم سلحشور و همیشه در صحنه هستید به این جوانان کمک کنید که ازادی و ازادگی در وجودشان همچنان نوری درخشان می تپد . انهایی که بدون سند و مدرک حرفی می زنند و دنبال تفرقه افکنی هستند یینا منافق هستند و دنبال متاع دنیایی خود … باشد که شرمنده شهدا نباشیم .
    بار خدایا امام خامنه ای مان را در پناه خود حفظ بفرما ….آمین سرباز وطن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *