نخستین جلسه تالار گفت و گوی تخصصی با موضوع: گردشگری در مازندران

هراز نیوز :لطف الله آجدانی مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران در گفت و گویی خبری تصریح کرد:تشکیل تالار گفت و گوی تخصصی و برگزاری سلسله جلسات موضوعی در حوزه های مختلف اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی، یکی از اهداف و برنامه های اداره کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران برای هم اندیشی نقادانه و کارشناسانه مسوولین بخش های دولتی و خصوصی و صاحب نظران دانشگاهی و اهالی رسانه های مازندران در راستای فرآیند توسعه در استان مازندران است.

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران افزود: نخستین جلسه از سلسله جلسات تالار گفت وگوی تخصصی دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران با موضوع “گردشگری در مازندران،چالشها و راهبردها” در اردیبهشت 1393 برگزار می شود. آجدانی تصریح کرد: این جلسه با حضور دکتر دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی مازندران، یکی از استادان برجسته دانشگاه در حوزه مسایل گردشگری،یکی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی ،یکی ازمسوولین و فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری و با حضور جمعی از نمایندگان مطبوعات و رسانه ها و نیز برخی از مسوولین و شخصیت های اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی مازندران برگزار خواهد شد.در این جلسه که به صورت میزگرد و پرسش و پاسخ وتریبون آزاد برگزار خواهد شد، مهدوی مدیرمسوول و سردبیرپایگاه خبری گردشگر آنلاین، به عنوان مجری- کارشناس جلسه حضور خواهد داشت.

2 thoughts on “آجدانی :برگزاری تریبون آزاد با موضوع گردشگری در مازندران”
  1. انشالله از این گونه اقدامات جدید و مهم در استانداری و استان حمایت شود و راه برای توسعه همه جانبه مازندران از طریق مباحث کارشناسی و نقادانه هموارتر شود.

  2. احسن براین اندیشه وتدبیر بقیه مسئولین هم یاد بهیرن!دکترجان تره دوست دارمی!!ای باریکلا آملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *