بازارچه در تاریخ 17/12/92 با حضور دوستان ، همیاران و همچنین جناب آقای محمدی ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل و جناب آقای حسن زاده رئیس اداره بهزیستی آمل آغاز بکار کرد .

دوستان زیادی در مسیر راه اندازی این بازارچه تلاش شبانه روزی داشته اند تا هرچه بهتر از قبل بتوانیم میزبان خوبی برای دست های مهربان انسان های خیر اندیش شهر خود باشیم . همچنین جا دارد تا از جناب آقای نوری که مکان بازارچه را در یکی از بهترین نقاط شهر در اختیار انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین قرار داده بودند ، تشکر ویژه ای داشته باشیم .

اطلاع رسانی از روز های قبل از طریق سایت ، شبکه های اجتماعی ، تبلیغات محیطی و پیامک صورت گرفت که امیدواریم توانسته باشیم در این امر موفق بوده باشیم .

تعداد غرفه های بازارچه در روز افتتاح  28 عدد بوده است که شامل مواد غذایی ، سرامیک و سفال ، آنتیک کاری و سفره های هفت سین ، کارت پستال و نقاشی ، زیور آلات ، بافتنی ، گل های طبیعی ، عروسک های فانتزی ، کارهای چوبی و… بوده است .

بخش ویژه برای کودکان اختصاص مکانی برای نمایش نقاشی های خودشان بوده است  که در بیرون سالن و در خیابان به معرض دید مردم قرار گرفته است .

همیاران عزیزی که در این بازارچه با ما همکاری داشته اند ، دستشان را به گرمی میفشاریم و از صبر و حوصله آنها کمال تشکر را داریم .

پررنگ ترین بخش این بازارچه حضور همه جانبه جوانان و همدلی آنها بوده است که از هفته ها قبل کار خود را آغاز کرده بودند ، از آویختن شالِ بنفش ( رنگ بنفش نماد سرطان است ) در هر گوشه از شهر تا برپایی غرفه ها و پیگیری تک تک امورِ جاری .

جوانان عزیز همیارِ آرین را باور داریم و اعتقاد داریم اندیشه ها و گام های اصلی و ماندگار انجمن به دوش آنهاست . همت شما را ارج مینهیم و با قلبی مطمئن ایمان داریم که انجمن آرین با سکانداریه همه جانبه شما جوانان آینده ای روشن خواهد داشت و پله های پیشرفت و اعتبار را یکی پس از دیگری خواهد پیمود . درود بر غیرت شما ..

این بازارچه نه با هدف مالی که با هدف هر چه بیشتر کردن همدلی و امید کار خود را آغاز کرده است .

همچنین دیگر سازمان های مردم نهاد چه بصورت حضور فیزیکی چه به صورت نصب بنر،تراکت و تبلیغات محیطی همدلی و حضور خود را در این بازارچه اعلان کردند که این را به فال نیک میگیریم و مسلماً زمینه ای خواهد بود که در آینده نزدیک شوراهای هماهنگیِ با محوریت مردم در شهر آمل شکل بگیرد و باز هم گفتنش خالی از لطف نیست آنچه که بیشتر از همه در این بازارچه نمود داشت همدلی بود .

 پس زنده باد همدلی و امید …

530555040508574968598569874563210aaaaaaaaaaaDPP 3320DPP 3321DPP 3322DPP 3327DPP 3330DPP 3332DPP 3338DPP 3344DPP 3347DPP 3356 copy copyDPP 3357 copy copyDPP 3367 copy copyDPP 3371 copy copyDPP 3373 copy copyDPP 3375 copy copyqqza

 

One thought on “افتتاحیه بازارچه نوروزی آرین+عکس”
  1. دني جون عكس ما كو
    بگم بگم راه ميدازما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *