هراز نیوز :دکتر محمودی پاتی سخنگوی شورای اسلامی شهر با  اشاره به اینکه پروژه ها باید به گونه ای تعریف شود که قابلیت اجرایی داشته باشد اظهارداش : در دوره های گذشته، به دلیل عدم تناسب بودجه و تخصیص اعتبار، با شلختگی بودجه نویسی مواجه بودیم.

محمودی پاتی در نشست رسانه ای اعضای شورا اسلامی شهر آمل  با بیان اینکه شورا همه تلاش خود را به کارمی گیرد تا از انحراف بودجه اجتناب کند تاکید کرد : شهرداری و سازمانها موظف هستند زمانبندی اتمام پروژه ها را اعلام کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر با اشاره به توانمندی شهرداری در اجرای پروژه ها در دوره زمانی کوتاه مدت گفت : تاکنون اقدامات خوبی را گام به گام در شهر آمل به انجام رساندیم.

وی همچین با بیان اهمیت کیفیت محیطی در شهرها افزود : باتوجه به برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت شورا و شهرداری؛ تدوین پروژه ها و چگونگی اجرای آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

محمودی بااشاره به اجرایی شدن پروژه ساخت پارک و توسعه فضای سبز در محلات شهر در سال 92؛ بودجه مورد نیاز برای احداث سالانه 4 پارک را در نظرگرفتیم. همچنین در جهت تملک زمین در محلات به ویژه مناطق حاشیه ای اقداماتی بودجه جداگانه اختصاص داده شد.

وی همچنین تصریح کرد : طراحی پارک مشاهیر انجام شده است و در سال 93 اقدامات اجرایی آن در بلوار طبرسی آغاز می شود.

سخنگوی شورای شهر آمل با اشاره به طول 2/4 کیلومتری نوار حاشیه رود هراز، از پل دوازده چشمه تا کمربندی محمود آباد خاطرنشان کرد : اقدامات اجرایی از سال 93 آغاز و در سال 94 به اتمام می رسد.

محمودی با اعلام اینکه در بودجه 93 حدود 10 میلیارد تومان به پروژه بلوار ولایت اختصاص داده شده، از برنامه های آتی شورا و شهرداری در جهت اتمام پروژه بلوار ولایت در سال 93، 94 خبرداد:

وی به تفسیر گفت : بلوار ولایت شمالی از سال 92 در دستور کار قرار گرفت. این بلوار از تقاطع جانبازان آغاز و تا تقاطع بلوار شیخ فضل الله نوری ادامه دارد و با توجه به تخصیص اعتبار در سال 93 به اتمام خواهد رسید.

بلوار ولایت جنوبی نیز از بلوار شیخ فضل الله نوری آغاز و تا کوچه توکلی از بلوار مدرس ادامه دارد و با طول 7/5 کیلومتر،  بخشی از کمربند میانی شهر را تشکیل می دهد.

سخنگوی شورای اسلامی آمل همچنین افزود : درراستای زیباسازی شهر، پروژه پیاده راه سازی در مرکز شهر آمل به مساحت 30 هزارمتر مربع، کوچه ایران (مخابرات)، کوچه شرقی و غربی شهرداری و کوچه امامزاده ابراهیم طراحی و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

محمودی با اشاره به برنامه های شورا در ساماندهی ورودی های شهر گفت : طرح اولیه ورودی امام رضا با الگو از پل دوازده چشمه انتخاب شد اما ورودی هراز در میدان امام حسین هنوز در دست طراحی است.

وی با بیان اینکه در اعتبارات شهرداری 500 میلیون تومان بودجه به  تملک بناهای تاریخی در بافت قدیم شهر اختصاص داده شد، گفت : در نظر داریم هرساله 2 یا 3 بنا را خریداری و اقدام به بازسازی و مرمت آن کنیم.

پاتی با اعلام اینکه برای تکمیل پروژه بازار قدیم، بودجه درنظرگرفته شده خاطرنشان کرد : بازار شهید عراقی در سال 93 به  مکان جدید منتقل خواهد شد تا پی آن به احیای بازار مرکزی در خیابان جانبازان نیز کمک کند. وی همچنین افزود : با این دیدگاه اولویت اول خریداران، مالکین بازار شهید عراقی می باشند تا معضل بازار مرکزی دوباره تکرار نشود.

وی با اشاره به دستور کار ساخت مکانهای ورزشی با اعتبار تعیین شده گفت : زمین استخر بنفشه که سالهاست بی استفاده مانده، برای ساخت سالن ورزشی مورد نیاز آن منطقه در نظرگرفته شده است.

محمودی درپایان به ساخت مجتمع تجاری رضوان در خیابان امام رضا اشاره ای کرد و گفت : مبلغ 1 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شد تا در پی آن درکنار کسب درآمد، به تعریض این خیابان کمک شود.

فائزه سلیمی، هرازنیوز

5 thoughts on “دکتر فرزین محمودی پاتی : در دوره های گذشته، به دلیل عدم تناسب بودجه و تخصیص اعتبار، با شلختگی بودجه نویسی مواجه بودیم”
  1. به جای بودجه گرفتن و توجبیب هم ریختن به فکر چاله وچوله کوچه پس کوچه های آمل بنگیرید

  2. جناب آقای دکتر از شما یک سوال دارم آیا به جای پارک زدن به فکر پروژه نیمه کاره ابن سینا باشید که 80 درصد آن انجام شده وبقیه مانده است

  3. من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
    با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ع)

    شورای اسلامی شهر وشهردار انقلابی شهر آمل

    تاریخ درخشان آمل سربلند مرهون خدمات خالصانه مردانی بی ادعاست که همت و تلاش را سرلوحه خدمت به مردم بزرگوار و مومن این خطه از دیار میهن عزیز اسلامی قرار دادند، توسعه فرهنگی، اجتماعی، و آبادانی این شهر میسر نگشته مگر به همت والای مردانی از جنس ایثار و عاشقان خدمت همچون عزیزان شورای اسلامی شهرآمل.
    خدماتی که شما عزیزان مفتخر به سوابق درخشان و خدمات بی بدیل و نیکنامی بوده و خادمین انقلاب اسلامی و مردم آگاه و متدین آمل از آن نیک مطلعند.

    حقیر بعنوان یک شهروند وظیفه خود می دانم از شما خدمتگزاران دلسوز به خاطر کارهای بزرگ عمرانی درمدت کوتاه مسولیت تشکر نمایم هر چند زبان در بیان مکنونات قلبی قاصر است. یقینا مردم خادمین خود را فراموش نکرده وهمواره سپاسگزار خواهند بود.

    توفیق شما را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج ) و عنایات خداوند متعال خواهانم

  4. دکتر کپی جان اسم بزرگی رو یدک می کشی سیمای شهر در خیابان تازه تاسیس در اینده مشکل شهر خواهد شد مثل باغ پیرزاد با پیاده روی دو متری و اینده تجاری در پیش رو البته تو مقصر نیستی تو چنگ شهردار اسیر شدی نه تو بلکه همه اعضای انقلابی مثل شهردار انقلابی ما

  5. آقای محمودی پاتی شما خودتون تحصیل کرده دانشگاه هستید ومی دونید معماری شهری چیست و هرکس تو هر نقطه شهر نمی تونه هر جور که دلش خواست اقدام به ساخت وساز وایجاد نما کند واقعا عملکرد شهرداری در کوچه های شهرداری واطراف رودخانه وسبزه میدان چگونه می بینید؟این قسمت یکی از نقاط تاریخی شهره که وقتی به ساختمونای این قسمت نگاه می کنی هیچ سنخیتی با هم ندارند چرا؟ رستوران پل آیا یک بنای تاریخی نیست؟اون تلویزیون چیه اونجا گذاشتند؟ بدون اینکه حتی یه دست رنگ به اون ساختمون بزنند شروع کردند به استفاده از اون.اگه هرکس به این مواردی که گفتم توجه کنه متوجه این اهمال کاری های شهرداری تو این زمینه میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *