آیا شهردار مدیرکل می شود ؟

شنیده اول هراز نیوز مربوط می شود به شهردار آمل ، شنیده شد امیر سلیمانی دو پیشنهاد خوب یکی در سطح یکی از وزارت خانه ها و دیگری در سطح یک اداره کل دریافت کرده است ، پیگیری های خبرنگار هراز نیوز از برخی منابع مطلع حاکی است او فعلا در این خصوص سکوت کرده است .

پیامکهای زیر آب زنی در نشست خبری

در جریان نشست خبری شورای شهر با خبرنگاران یکی از خبرنگاران از اعضای شورا بدون مقصر دانستن کسی سوال کرد چرا حقوق برخی از کارکنان تاکسی رانی دو ماه معوق شده است ، شنیده شد یکی از خبرنگاران با ارسال پیامکی به رییس این سازمان این طور به او  رسانده که خبرنگاران دارند زیرابت را می زنند و جالب تر اینکه رییس سازمان تاکسی رانی هم کوتاهی نکرده و عین پیامک را برای خبرنگارمنتقد اولی  ارسال می کند .

مبارزه با ریخت و پاش را کاهش حقوق می دانند

شنیده شد شورا ی شهر آمل عزمش را جذب کرده تا هرگونه هزینه مازاد جاری در سازمان ها را کاهش دهد اما برخی افراد این طور شایعه کرده اند که شورا قصد کاهش حقوق کارکنان شهرداری را دارد .

“باند من و گروه من “باید سر کار بیایند والا خیلی برایتان بد می شود 

خلاصه اینکه این روز ها موفقیت های بد ست امده در شورای اسلامی شهر و مدیریت نیرو های جوان و متخصص و از سویی رضایت نسبی مردم از شورا ی شهر  ، برخی را حسابی کلافه کرده است و زمین و زمان را به هم می دوزند تا سیستم گذشته “باند من و گروه من “دوباره رونق بگیرد .

One thought on “شنیده هایی از شورا و شهرداری آمل”
  1. خوب فکر کردی ما نمی دونیم امیر سلیمانی می خواد کجا بره که تیتر زدی
    حالا من بگم بگم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *