فرماندار چالوس با بیان اینکه جاده کندوان را جاده نمیدانیم گفت: تقاضا دارم به داد جاده کندوان برسید.

میرقدیر رضایی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استانداری مازندران، اظهار داشت:‌ ترافیک یکی از معضلات شهر چالوس است.

وی افزود: ‌اگر فقط مردم چالوس باشند این مشکل وجود ندارد، اما وقتی کل کشور بخواهند از چالوس استفاده کنند مشکل ترافیک نمایان می‌شود.
رضایی با اشاره به اینکه چالوس از منظر مهندسی به عنوان یک شهر ساخته نشده بود، ادامه داد: ‌این شهر کم کم از حالت بخش خارج و تبدیل به شهر شده و امروز به اینجا بر می‌خوریم که معضلی به نام ترافیک دارد.
این مسئول با بیان اینکه طرح مطالعات ساماندهی حمل و نقل ترافیک چالوس از نظر ما دارای نکات بسیار مثبتی است، یادآور شد:‌ این طرح را می‌توانیم از نظر مالی و اجرایی به صورت میان مدت استفاده کنیم.
فرماندار چالوس بیان داشت‌: ‌از پیشنهادهایم این بود که فرمانداران عضو کمیسیون ماده 100 باشند و اکنون هم در چالوس به جد ایستاده‌ایم و اگر کسی یک متر ساختمان بدون پارکینگ احداث کند مقابله می‌کنیم و از این جهت نظارت وی‍ژه داریم.
وی افزود:‌ به دلیل اینکه فرهنگ‌های مختلف وارد چالوس می‌شود این معضل را به صورت ویژه داریم.
رضایی تصریح کرد:‌از روزی که به چالوس رفتم خواستار نگاه ویژه مسئولان به چالوس بودم و در بحث ترافیک و راهنمایی و رانندگی واقعا با کمبود نیرو مواجه هستیم و اگر این طرح هم اجرایی شود نیروها کافی نخواهند بود.
این مسئول در ادامه یادآور شد: باید به چالوس به منزله اینکه به کشور خدمات می‌رساند باید توجه کنند.
فرماندار چالوس با بیان اینکه در سفر سوم دولت مصوبه زیرساخت‌ها را برای چالوس داشتیم، خاطرنشان کرد:‌ برطرف شدن مشکل ترافیک چالوس جز با این مصوبه دولت شدنی نیست.
وی در پایان با اشاره به اینکه جاده کندوان هنوز مشکل اساسی دارد، اذعان داشت:‌ به دلیل مشکلات تردد شرکت کریستال و شهرک صنعتی در این مسیر تعطیل شده‌اند.

فارس

One thought on “رضایی :تقاضا دارم به داد جاده کندوان برسید”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *