هراز نیوز :پاسخ مهندس امیر سلیمانی   شهردار محترم  آمل در خصوص خبر هراز نیوز (ساخت وساز در حاشیه رودخانه هراز )

شرکت ما ها کیان در سال 1390 تقاضای صدور پروانه ساختمانی و دیوار کشی زمین مذکور را از شهرداری درخواست کرد  که به دلیل اینکه مکان در حریم رودخانه شهر بوده وبه لحاظ کاربری دارای حریم سبزمی باشد .

به همین خاطر با تقاضای نامبرده نسبت به صدور پروانه ودیوار کشی موافقت نگردید.

سپس ان شرکت مبادرت به طرح دعوی به طرفیت این شهرداری در دیوان عدالت اداری نمود که دفاعیات شهرداری منجر به صدور رای در دیوان عدالت اداری به شماره 9109970902901245را از سوی دیوان عدالت ادارای منجر به دیوار کشی گردید .

در ضمن پلاک مورد نظر از جمله زمین هایی می باشد که در بستر حریم رودخانه واقع شده است که مسئول اینگونه زمینها اداره ابیاری می باشد و شخص مورد نظر با اداره ابیاری قرارداد دارد ونسبت به اجاره زمین اقدام نموده است .

ضمنا شهردار وشورای شهر آمل به طرح شکایت اقدام وخواستار ابطال قرارداد شده اند .

7 thoughts on “توضیحات شهردار آمل در خصوص خبر حاشیه رودخانه هراز”
  1. با تشکر از شهردار محترم. منتظرپاسخ شرکت ماها کیان هم هستیم.

  2. باسلام/علاوه برشركت ماهاكيان چندروز پيش نيز زميني را درجوار رودخانه هراز به هيئتي .. هديه دادندازطرف آبياري…اگر احيانا سيلي بيايد چه بايد بشود…من خواهشم ازشهردارودست اندركاران اينست كه به اين مهم نيز رسيدگي كنند…باسپاس

  3. شهری که فرماندار نداشته باشه وضعش همین طور میشه .
    خیلی از قضات دیوان عدالت اداری عذر می خواهم .
    ایا می شود شخصی بتواند حریم رودخانه را برای خود بخرد یا اجاره کند حالا به هر کجا که وابسته است بماند .خوب اگه راه قانونی وجود داره ما هم بریم تو جنگل برای خودمون دیوار بکشیم وبگیم که اجاره کردیم .
    خواهشمندیم که اگر کسانی در جریان هستند یااطلاع کاملی از این قضیه دارند به صورت کامنت برایمان توضیح دهند تا راه قانون را یاد بگیریم

  4. ای پی جان اون همون قانونیه که با پول و زدوبندهای مخصوص به خودش اجرا میشه و کاری ازدست کسی برنمیادچون اسم قانون!! روشه..

  5. اقای اجودانی این شرکتت را جمع کن وبرو دنبال کارت .
    در ضمن در جواب اون اقا هم باید بگم اگر مسجدی در کنار رودخانه هراز ساخته شده است خیلی خوب است چون مسجد برای شخص نیست و برای مردم می باشد .
    داداش ما که از راز شما با خبر هستیم دیدی می خواهند سد انحرافی بزنند گفتی میگیرم وبعد …….!!!!!
    راستی دیگه مردم وشهرداری وشورای شهر گول امثال شما را نمی خورند اون زمین طبرسی را یارو گرفت وصاحب شد اخرش هم پول بیت المال را حدود 600 میلیون گرفت ورفت .
    اون کارشناس نامرد کی بود که اینقدر قیمت گذاشت این پولها خوردن نداره .
    یه نصیحتی به این اقایان بکنم یه ذره به دور وبر خودتان عمیقا نگاه کنید و زن وبچه اون درهایی که مال مردم را خوردن ببینید دور این کارها را خط می کشید .
    حالا مثل یه پسر خوب هم راهتون را بگیرید وبروید .
    محاله مردم بزارن شما اون زمین را بگیرید ما ومکردم اول از راه قانون اقدام می کنیم اگه قانونی نبود قانون انقلاب پیاده خواهد شد همانی که امام گفته بود اینقدر هم دنبال کار را نگیرید زمین پرید .

  6. آقاي شهردار بگمممممممممم بگمممممم؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *