سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: هماهنگی تیمی پیکان به دلیل داشتن بازیکنانش بیشتر از کاله مازندران است ولی ما به دنبال کسب امتیاز هستیم.

بهروز عطایی پیش از نخستین دیدار کاله مازندران در فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل پیکان تهران در دومین هفته این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: وضعیت بدنی و تمرینات بازیکنان تیم مطلوب است.

وی افزود: حدود 6 روز است که با افزوده شدن ملی‌پوشان به ترکیب تیم، تمرینات شکل خاصی گرفته و با حضور تمام نفرات دنبال می‌شود.

عطایی با اعلام اینکه از لحاظ هماهنگی تیمی نسبت به سایر تیم‌ها عقب‌تر هستیم، اظهار داشت: زمان بیشتری برای هماهنگی ایده‌آل نیاز داریم تا در شرایط آرمانی قرار گیریم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران اذعان داشت: بازیکنان با انگیزه راهی تهران شدند و می‌خواهیم با کسب امتیاز لازم به آمل بازگردیم.

عطایی در مورد تیم والیبال پیکان تهران یادآور شد: پیکان یکی از تیم‌های قدرتمند و پرمهره لیگ برتر است، شناخت کافی از این تیم داریم و آنالیز زیادی را انجام دادیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این تیم تهرانی از بازیکنان خوبی بهره‌مند است ولی والیبالیست‌هایش به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شوند و این مسئله به نفع باشگاه است زیرا بازیکنان بیشتری در اختیار تیم بوده و همیشه تمرینات تیم منظم و هماهنگ دنبال می‌شود.

عطایی گفت: همه عوامل تیم آگاهی دارند که بازی بسیار سختی در تهران داریم ولی به دنبال کسب نتیجه مطلوب و امتیاز هستیم تا فصل جدید لیگ برتر را با قدرت آغاز کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *