مرکز سیما فیلم در مقابله با سریال عربی زندگی امام حسن و حسین(ع)، تولید سریالی با موضوع زندگی این دو امام را در دستور کار دارد.

 

مصطفی رکابی، فیلمنامه نویس مذهبی در گفت و گو با خبرنگار شبستان ،گفت:در حال نگارش سریالی در مورد زندگی امامان معصوم،امام حسن(ع) و امام حسین(ع) هستم تا با نشان دادن حقیقتهای زندگی این دو بزرگوار،دشمنان شیعه را که تصویری تحریف شده از این امامان در یک سریال نشان دادند سیه رو کنیم.

وی افزود:پیش بینی اولیه این سریال چهل قسمت است و ممکن است تا پنجاه قسمت هم گسترش پیدا کند.خوشبختانه خلاصه داستان این سریال در سیما فیلم تصویب شده و مراحل نگارش آن به زودی آغاز خواهد شد.

رکابی تصریح کرد:در این سریال واقعیتهای تاریخی که تاکنون به تصویر کشیده نشده مصور می شود.شخصیتهای تاریخی ماند ابوبکر،عمر،عثمان و عایشه در این سریال حضور دارند و روابط این افراد با هم و این دو امام معصوم به نمایش در می آید.همچنین نگارش این سریال به شکلی است که تصویر این دو امام مانند فیلم محمد رسول الله(ص)به نمایش در نمی آید.

کریم رستمی تهیه کننده این سریال نیز به خبرنگار شبستان گفت:متن اولیه این سریال در سیما فیلم به تایید رسیده و آقای اسلامی مهر رییس این مرکز نظر مساعدی نسبت به تولید این سریال دارند.

وی تصریح کرد:قرار است مراحل نگارش و آماده سازی اولیه این سریال به تدریج انجام شود تا پس از سریال «سقای آب و ادب» که در مورد حضرت عباس(ع)ساخته می شود،تولید سریال امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را آغاز کنیم تا جوابی به وهابیونی که سعی در لطمه زدن به وجهه این ائمه دارند بدهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *