نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه دولت ابعاد پرداخت 16میلیارد تومان به دانشگاه ایرانیان را شفاف کند،گفت:اگر این پرداخت مجرمانه باشد،دیوان محاسبات ورود می‌کند.

عزت اله یوسفیان ملا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت درباره انتقال وجه از حساب نهاد ریاست جهوری به حساب دانشگاه ایرانیان گفت: به طور صرف به خاطر برداشت از این حساب نمی توان آن را مجرمانه دانست و دولت باید در این خصوص اظهار نظر صریحی داشته باشد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:برخی از تبصره های قانونی وجود دارد که به دولت اجازه می دهد برای دانشگاه های کشور از حساب خزانه برداشت داشته باشد.

یوسفیان ملا تصریح کرد: باید در دولت رسیدگی شفافی صورت گیرد که آیا برداشت 16 میلیاردی از حساب خزانه برای دانشگاه ایرانیان در قالب این تعرفه ها می گنجیده یا عملی مجرمانه و برداشتی غیرقانونی بوده است.

وی ادامه داد: باید یک مقام مسئول از جانب دولت در این خصوص اظهار نظر قطعی داشته و خبری شفاف و روشن اعلام کند تا ابعاد قانونی آن برای مردم و دستگاه های نظارتی و پیگیری مشخص شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: در صورتی که دولت به طور قطع از مجرمانه بودن این برداشت اطلاع دهد، دیوان محاسبات برای رسیدگی به این تخلف وارد امر می شود.

وی افزود: مجلس در این خصوص وظیفه خاصی ندارد و دیوان محاسبات باید پیگیر این مسئله باشد.

رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس تصریح کرد: بدون اعلام نظر قطعی و شفاف دولت در خصوص مجرمانه بودن این برداشت امکان ورود دیوان محاسبات برای رسیدگی به این مسئله تحت عنوان تخلف دولت دهم وجود ندارد.

10 thoughts on “یوسفیان ملا :دولت ابعاد پرداخت 16میلیارد تومان به دانشگاه ایرانیان را شفاف کند”
  1. آقای یوسفیان چرا شما 8 سال در مقابل رفتار دولت سایق سکوت کرده بودین و حالا نطقتان باز شده شما و تمامی وکلای مجلس مقصر هستین

  2. نماینده مردم آمل و لاریجان یعنی چه؟؟؟؟
    مگر لاریجان یک شهرستان جداگانه است که مطبوعات و جراید میگویند نماینده مردم آمل و لاریجان؟؟؟؟
    و اگر اینظور نیست پس چرا اینگونه می نویسند؟؟؟
    بیایند بنویسند مردم آمل و لاریجان و دابودشت و لیتکوه و دشت سر بهتر است!!!!!
    لازم نیست بگویم چه کسی و کدام نماینده ای این بدعت را به وجود آوردند ولی خبرگزاری ها و مطبوعات و جراید لطف کنن و جلوی این بدعت را بگیرند و زین پس بگویند “نماینده مردم شهرستان آمل” که اینگونه بسیار بهتر است.

  3. خدا بیامرزد کاظمی دینان رو که این واژه رو بابا کرد . حق با آقای راعی است نماینده مردم شریف شهرستان آمل (از امام زاده هاشم تا اول محمودآباد)

  4. بنظر میرسد در اموری کمیسیونهای تخصصی با اعلام به کمیسیون اصل 90 می توانند مسیر اقدام قانونی این نهاد را فراهم کنند! یعنی الزام به شکایت صرف دولت نیست تا عزت موضوع را منوط به شکایت دولت میداند!!

  5. هزاران میلیارد دردولت قبلی پرید اینم سهم خودش که باهاش کاسبی کنه

  6. من با نظر آقا فرشاد موافقم. نماینده آمل و لاریجان یعنی چه؟؟؟؟

  7. حالا 1600000000 ريال هيچي 260 هكتار زمين دماوند چه؟

  8. هر که آمد عمارت خود ساختت / رفت و اقبال به دیگری پرداخت..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *