اقای فرماندار سلام

مدتی است پیرامون این امر دست بدامن مسولین شهر شده ولی تا کنون حرکت مثبتی صورت نگرفته و نگران از آن که در آن دنیا باید پاسخگو بوده موضو ع را با شما که یک فرماندار ارزشی لقب گرفته در میان گذاشته باشد ثواب این امر نصیب شما گردیده و یک باقیات الصالحات برای خود در دوره تصدی مسولیت باقی بگذارید.

شهر آمل شهری که دار المومنین لقب و عکس آیات عظام در ورودی های شهر بیانگر اعتقادات مردم بوده متاسفانه فاقد یک مسجد شبانه روزی بوده و مسافرین برای ادای این امر الهی با مشکل مواجه و در پاسخ به آنها با شرمندگی باید گفت ببخشید مسجد تعطیل است.

با نگاهی به چند سال قبل سه مسجد بعنوان مسجد محوری ۱-مسجد امام رضا ع ۲-مسجدسجاد ع بلوار آیت الله طالقانی ۳-مسجد هفتاد و دو تن میدان هزار سنگر در قالب شبانه روزی فعال و پاسخگوی مسافرین بوده اما متاسفانه چند سالی است که این مساجد فقط در نمازهای ظهر و مغرب فعال و بعد از آن تعطیل میباشد.

امید است حضرتعالی با نگاه دینی به این موضوع نگریسته و با فراخوان دهیاران مناطق کمربندی آمل به تهران از ترک کلا تا کته پشت شاهد یک حرکت دینی و انقلابی برای واگذاری یک زمین و احداث یک مسجد بوده باشیم.

هستند خیرانی که دراین امر خیر آنهم مسجدی که در آینده یک مسجد فعال بین راهی خواهد شد مساعدت و مشارکت نمایند واعتقادم این است که مردم دینی و فهیم آمل بهتر و بالاتر از شهرهای گالیکش .نکا . بابل و ..عمل خواهند کرد .

وسخن پایان اینکه امید است مسجد هفتاد و دو تن که مرکز ثقل مسافرین درمیدان هزار سنگربوده دو باره بعنوان مسجد شبانه روزی فعال گردد .

یا علی مدد

4 thoughts on “ببخشید مسجد الان در آمل تعطیل است!”
  1. بنده خدا اگر خبر نداری مسجد امام رضا صبح برای نماز خواندن همراه با پذیرائی مختصری همیشه باز است

  2. لطفا یه سری هم به مسجد علامه حسن زاده آملی یا مسجد سبزه میدان تنها مسجد در دنیاست که به نام مبارک علامه می باشد سربزنید ومظلومیت این مسجد را مشاهده فرمایید شورای اسلامی وعده 50میلیونی برای باز سازی وتعمیر این مسجد می دهد ولی هنگام عمل سقف اعتبار آنها 1میلیون تومن بود که به فضل ایشان عطایشان را به لقایشان بخشیدیم . نمی دانم این 5000000000بودجه سالیانه فرهنگی شهرداری در کجا خلاصه می شود که فضای مساجد مان وهمه مراکز فرهنگی مان … . خداماراجزءشیعیان مولایمان علی ع قراردهد که از بیت المال در مسیرش استفاده نماییم. انشاالله

  3. درخصوص عکس این مطلب که سر درب مسجد ابو الفضل اسپه کلا است باید گفت مرحبا به این هئیت امنا که واقعا یک مسجد متروکه را به یک مسجد فعال و با برنامه تبدیل کرده بطوریکه برای اذان و تکبیر گفتن نوجوانان صف گشیده و نوبت می زنند . انشا الله با مدد ابو الفضل مشکل زمین بغل دست مسجد حل تا معضل کمبود فضا برای انجام برنامه های مسجد بطو ر کلی حل و نمازگزاران دیگر مشکل جانداشته باشند باز هم دست مریزاد به هئیت امنائ مسجد ابالفضل . پیرامون مسجد امام رضا ع هم الحمدلله تازگی صبحهانماز برقرار است که جای شکر دارد ولی اگر یک اتوبوس صبح وارد امل شده از بدو ورود تا میدان هزار سنگر کجا نماز بخونه شهر هم ورورد اتوبوس ممنوع میباشد ؟ البته اگر آقای فرماندار بخواد میتونه یک جلسه با حضور مسئولین اوقاف و تبلیغات و ارشاد و بخشدار مرکزی و خیرین بذاره و این مشکل شهر را حل کنه و به فضل خدا اینهم درست میشه

  4. محض اطلاع نویسنده باید گفت مسجد امام سجاد (ع) منطقه سجادیه آمل بلوار امام سجاد مسجد محوری می باشد و هر سه نوبت نمازهای یومیه رو برپا می کند و فقط نماز صبح حدود 100 نفر جمعیت دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *