همه دستورات شهید آیت الله رئیسی برای حمایت از برنجکاران مازندرانی پیگیری خواهد شد

استاندار مازندران با بیان این که حل مشکل برنجکاران مازندران نخستین پیگیری ویژه رئیس‌جمهور شهید در دور دوم سفر استانی به این خطه بود، گفت: همه دستورات شهید آیت الله رئیسی برای حمایت از برنجکاران پیگیری خواهد شد. ‎

یوسف نوری در بازدید از سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جمع خبرنگاران، افزود: رئیس جمهور شهید برای حل مشکل برنجکاران مصمم بود که با برنامه‌ریزی‌های میان مدت و مدیریت در واردات برنج مشکلات تولید کنندگان در مدار گره گشایی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در زمان حاضر یکی از برنامه های جدی دولت کاهش هزینه تولید و از طرف دیگر افزایش تولید محصولات کشاورزی در مازندران است.

نوری با بیان این که با استفاده از فناوری‌های هسته‌ای اقدامات موثری برای کشاورزان مازندرانی انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: با پرتودهی محصولات کشاورزی میزان تولید افزایش خواهد یافت و از طرف دیگر شاهد کاهش قابل توجهی در ضایعات محصول تولید شده خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که آموزش دانشگاه ها در بخش کشاورزی باید کاربردی شود، ادامه داد: تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست که ۶۱ درصد دانش آموختگان دانشگاهی بیکار باشند.

استاندار مازندران گفت: با کاربردی کردن آموزش دانشگاهی ضمن ایجاد اشتغال پایدار در مازندران، کیفیت تولیدات در این بخش افزایش خواهد یافت.

این مقام مسوول تصریح کرد: تلاش‌های همه دستگاه‌های دولتی آن است که مراجعه مردمی کم شود و مردم برای انجام کارها به زحمت نیفتند.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *