هراز نیوز :مربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: جام ملت‌های آسیا یکی از مهمترین میادین کشورمان در رشته بسکتبال است.

مهران شاهین‌طبع امروز در حاشیه اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال کشورمان بیان داشت: جام ملت‌های آسیا یکی از مهمترین میادین کشورمان در رشته بسکتبال است که در آن با تمام توان ظاهر می‌شویم.

وی افزود: خوشبختانه هم‌اکنون ملی‌پوشان شرایط نسبتا خوبی دارند و به نظرم بعد از رقابت‌های ویلیام جونز بازیکنان به شرایط مطلوب‌شان روز به روز نزدیک تر شدند.

شاهین طبع با ابراز اینکه اردوهای خیلی خوبی را تیم ملی برای حضوری قدرتمندانه در رقابت‌های آسیایی پشت سر گذاشت، اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم در جام ملت‌های آسیا بتوانیم نتیجه تلاش‌ها و کار گروهی خود را به خوبی کسب کنیم.مهران شاهین‌مربی نام‌آشنای بسکتبال

مربی نام‌آشنای بسکتبال کشورمان با اشاره به اینکه ملی‌پوشان به سطح کمی و کیفی ایده‌آل رسیدند، گفت: هم‌اکنون در آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی هستیم که در آن به آنالیز حریفان پرداخته و در پی برطرف کردن اشتباهات کوچک گذشته هستیم.

شاهین‌طبع شرایط فعلی اردونشینان ملی‌پوش را روز به روز بهتر دانست و اذعان داشت: می‌خواهیم با تلاش همه عوامل دست پر از فیلیپین به ایران بازگردیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا مصدومیت‌های جزیی برخی ملی‌پوشان در جام ملت‌ها برای تیم ملی دردسرساز خواهد شد، یادآور شد: مصدومیت و آسیب‌دیدگی در حین تمرینات و بازی امری بدیهی است، حامد حدادی دچار سرماخوردگی شده و او با این وجود با بازیکنان تمریناتی داش و به تشخیص کادر فنی تمرینات سبک‌تری را دنبال می‌کند و سامان ویسی نیز از ناحیه پا مصدومیت داشته که مشکل خاصی نخواهد بود.

قربانعلی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *