هراز :بازیکن ملی‌پوش بسکتبال کشورمان گفت: بسکتبال ایران در گروه مطلوبی از جام ملت‌های آسیا جای گرفته و ما نیز برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

 

حامد آفاق بازیکن ملی‌پوش بسکتبال کشورمان اظهار داشت: بیست‌وهفتمین دوره مسابقات بسکتبال جام ملت‌های آسیا در صورتی از 10 مردادماه امسال به مدت 10 روز در مانیل فیلیپین برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان در گروه مطلوبی جای دارد.

 

وی افزود: در گروه C این رقابت‌ها با مالزی، چین و کره‌جنوبی هم‌گروه هستیم که در آنالیزهای خود شناخت خوبی از آنها داریم.

 

آفاق با اعلام اینکه جام ویلیام جونز توانسته شرایط هماهنگی بسکتبالیست‌های کشورمان را بهتر از گذشته کند، اذعان داشت: در آنجا بازی‌های زیبایی را ارایه کردیم و به هماهنگی لازم رسیدیم.

 

بازیکن ملی‌پوش بسکتبال کشورمان یادآور شد: اردوی آماده‌سازی آمل نیز توانسته بسیار در هماهنگی بیشتر بازیکنان مؤثر باشد و تمرینات بسیار خوبی را در آن پشت سر گذاشتیم.

حامد آفاق بازیکن ملی‌پوش بسکتبال

آفاق ابراز امیدواری کرد که با آمادگی کامل وارد رقابت‌های آسیایی شده و نتایج مطلوبی کسب کنند.

 

وی در مورد پیش‌بینی جایگاه ایران در رقابت‌های آسیایی تصریح کرد: بسکتبال هیچ وقت قابل پیش‌بینی نیست، سال قبل همه ما را قهرمان این رقابت‌ها می‌دانستند ولی در پایان به مکان پنجمی دست پیدا کردیم.

 

آفاق در پایان بیان داشت: امسال می‌خواهیم از اعتبار و آبروی کشورمان در بسکتبال آسیا دفاع کرده و با تیمی قدرتمند دوباره قهرمان قاره کهن شویم.

 

خبرنگار ورزشی قربانعلی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *