فرزانه با بیان اینکه مازندران رتبه نخست کشور را از حیث درآمد شهروندان و روستاییان در سال گذشته کسب کرده است، بیان کرد: هم اکنون میانگین درآمد سالانه هز مازنی 11/3میلیون تومان است، در حالی که متوسط درآمد هر شهروند ایرانی در سال هفت میلیون و 900 هزار تومان می باشد.

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران با اشاره به اینکه درآمد سالانه مردم استان بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: مازنی ها پردرآمدترین مردم کشور تا پایان سال ۹۱ هستند.

به گزارش تسنیم، ولی الله فرزانه در جلسه کارگروه اقتصادی و تولیدی مازندران در سالن شماره یک استانداری مازندران، با تاکید بر استفاده از دانش فنی برای توسعه آب بندان های استان، اظهار کرد: مازندران دارای مواهب طبیعی بکری بوده که در صورت استفاده از آن نباید نگران ایجاد اشتغال جوانان بود.

وی از اختصاص سالانه 17 میلیارد تومان برای توسعه بخش کشاورزی مازندران از محل فصل کشاورزی خبرداد و گفت: با اختصاص تسهیلات به کشاورزان برای توسعه آب بندان ها باید اقتصاد کشاورزی را در روستاها تقویت کنیم.

فرزانه با بیان اینکه مازندران رتبه نخست کشور را از حیث درآمد شهروندان و روستاییان در سال گذشته کسب کرده است، بیان کرد: هم اکنون میانگین درآمد سالانه هز مازنی 11/3میلیون تومان است، در حالی که متوسط درآمد هر شهروند ایرانی در سال هفت میلیون و 900 هزار تومان می باشد.

وی افزود: میانگین درآمد سالانه مازندرانی ها از سرانه کشوری بالاتر است.

5 thoughts on “پردرآمدترین مردم کشور اهل کجا هستند؟”
  1. بنام خداوند عدل و داد و خرد
    سلام
    این آمار هم مانند همه آمارهای دولت احمدی نژاد دروغ و کذب محض است . کدام درآمد ؟؟؟ حتما منظورشان درآمد از ما بهتران و دوستان ویلانشین تهرانی و غیر مازندرانی هست که جهت تفریح به مازندران سفر می کنند؟ جمعیت بیکار و کم درآمد محروم مازندرانی که برای امرار معاش و گذران زندگی مجبورند زمینهای کشاورزی خود را به ویلاسازان بفروشند اگر درآمد داشتند وسیله امرار معاش خود را نمی فروختند هزاران جوان مازندرانی برای یافتن یک کار ساده کارگری مجبور به مهاجرت به استانهای همجوار می شوند .این آمار دروغ و دور از واقعیت هست در شهر سمنان مهاجرین مازندرانی از تعداد جمعیت این شهر بیشترند میدانید چرا برای اینکه کاری در شهر و دیارشان پیدا نمی شود تا مجبور به آوارگی نباشند شما مردم مازندران را یاتبدیل به سرایداران ویلاهای تهرانی ها و کولی های دوره گردی کردید که برای پیدا کردن یک کار ساده و حقوق بخور و نمیر باید رنج غربت و آوارگی را تحمل کنند .
    جناب معاون از کدام رشد حرف می زند ؟ مازندران مانند طاووسی هستند که اسیر زیبایی خویش است و این زیبایی باعث نابودیش شده . کدام درآمد نکنه این آقا درآمد خودش و اطرافیانش را حساب کرده ؟ ایشان از کجا این مبلغ را آوردند ؟ وقتی تمامی حوزه های آبخیز مازندران یا جز سمنان شده یا جز تهران که بزودی با بهره برداری این استانها و احتمالا بستن سد بر روی سرچشمه های رودخانه های استان شاهد خشک شدن آن میشویم روی کدام رودخانه می خواهید سد ببندید؟ رودخانه ننجان من؟ بیچاره مازندران و مردمش که چنین آدمهایی بعنوان مسئول دارن؟ مردم ایران و خوانندگان عزیز اینها تراوشات و تخیلات ذهنی این آقاست واقعیت زندگی مردم مازندران فقر و محرومیته .
    یک مازندرانی آواره از وطن

  2. من یک نوری هستم در سال 84 یک پیر زن به روستای ما آمد و 50هکتار زمین شالیزری از اهالی به قیمت 2000 تومان خرید و تقریبا 30 نفر از اهالی فروشنده زمینها بودند .به نظر آقای فرزانه این 30 نفر پولدار شدن یا اون پیر زنه که زمینا رو مفت خرید .راستی پیرزنه این همه پولو از کجا آورد؟

  3. آقای فرزانه کمی تا قسمتی توهم میزنند! حتما از محل اجاره ویلاها و آپارتمانهای شهرشون محمودآباد به این نتیجه رسیدند! وقتی جوونای شهرش بخاطر پایین بودن دستمزد کارخانجات تشبندان در مقابل اجاره دادن ویلا شغل دوم را استقبال میکنن ایشون باید چنین زرادود فرمایش داشته باشند!

  4. چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان هست آقای فرزانه دهم یکی مثل رحیمی یکی مثل خود آقای احمدی نژاد آمار دروغ دادن جز هنرهای دولت مردان ماست!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *