21 thoughts on “عکس /وقتی شهردار جوان بود”
  1. مژده به شما همشهریان و آملی های عزیز
    از این پس دیگه نگران گذراندن اوقات فراغت خود و خانواده تون نباشین چرا که برای شما برنامه های شاد و متنوعی که همش بصورت رایگان و مجانی هست داریم.شما عزیزان می تونین از 1 تیر الی 25 شهریور یعنی3شب آخر هر هفته : چهار شنبه -پنجشنبه-جمعه در برنامه های فرهنگی و جالبی اعم از اجرای موسیقی سنتی و پاپ-تئاتر-جنگ شادی و مسابقات سرگرمی-ورزشی و…. که برای اولین بار باهمت و مشارکت سازمان ها و نهادهای شهرستانی و به سرپرستی و تولیت واحد فرهنگی سپاه ناحیه آمل در پارک دهکده طلایی در جریان هست شرکت کنید.امیدواریم با حضور گرمتون در این طرح که همراه با نماز جماعت مغرب و عشا هست ما رو همراهی کرده و در ضمن ما رو از پیشنهادات و انتقادات سازنده تون در این مسیر برای ادامه داشتن این برنامه هابرای آینده بهره مند بفرمایین.
    از شما دعوت می کنیم که با شرکت در این مراسم ما رو خوشحال کرده و همچنین در خصوص این موضوع اطلاع رسانی های لازم رو فراموش نکنید.

  2. شما دوست هستين يا دشمن، چرا دنبال تخريب كردن آدمها هستين ،واقعأ براي مسئول سايت متاسفم.

  3. هراز نیوز داری رومیکنی که طرفدار یحیی پورهستی هرکی ندونه ما که می فهمیم
    برای کساییکه میگن این ارزش خبری نداره به نظرم این یک پیش خبر حرفه ای که از صد خبر هم با ارزش هست
    شما هراز نیوزی نیستی که بفهمی
    از دست روزبه نصیری

  4. نوجه …. نوکر …. حامی ….اعظم شهر بلا به دور این افراد شهردار بشن

  5. خلاصه اینکه : فعلا” کلید شهرداری دابودشت در دست این حسن آقا هست و حتما” دوست دارد کلید شهرداری آمل را به قفل دروازه ورودی شهرداری آمل بزند که … ./ ختم کلام مخلص کلام

  6. جتی فکر حضور این افراد ادم ازار میده اینها باز گشت به عقب هستند.اینها از باند افرادی هستند که عمری شهر از لوث وجودشان نالید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *