عضو منتخب مردم در شورای شهر آمل گفت: نگاه شوراهای اسلامی که توسط مردم انتخاب شدند توسعه بخش‌های مختلف شهری باشد.

 

به گزارش هراز ،فارس از آمل، روح‌الله آذرگشت  در بین مردم این شهرستان اظهار داشت: افرادی که در شورای اسلامی شهر از بین آرای مردم انتخاب شدند باید برای رضایت خداوند خدمت به خلق را از مهم‌ترین و بارزترین وظایف خود بدانند.

وی با تشکر از مردم این شهرستان در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری یادآور شد: حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای در ابتدای سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگ زرین دیگری از انقلاب اسلامی را رقم زد و قدرت ایران را بار دیگر به رخ جهانیان کشید.

آذرگشت با اعلام اینکه مردم این شهرستان حدود 94 درصد پای صندوق‌های رای آمده و مشارکت داشتند که این آمار به نوعی بعد از پیروزی انقلاب کم‌نظیر است، تصریح کرد: با توجه به فشارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای اجانب در سایت‌های مختلف، شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت که همه عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای و کم‌کردن مشارکت مردمی را در دستور کار قرار دادند بار دیگر این ملت بزرگ نشان دادند که همیشه براساس منویات رهبر انقلاب گام برداشته و خار تیزی به چشم استکبار هستند.

عضو منتخب مردم در شورای شهر آمل اذعان داشت: مردم با اعتماد به شوراها تکلیف خود را در 24 خرداد امسال به درستی انجام دادند هم‌اکنون نوبت ما منتخبین است که جواب اعتماد مردم را بدهیم و در راستای قانون به فکر آبادانی و پیشرفت شهر و کشورمان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال اعضای شورای اسلامی شهر آمل از هفت نفر به 13 نفر ارتقا یافت، عنوان کرد: باید در سایه همدلی، وفاق و وحدت کار در بخش‌های مختلف شهری را در برنامه داشته باشیم.

آذرگشت در پایان با ابراز اینکه نگاه شوراها توسعه بخش‌های مختلف شهری باشد، اذعان داشت: اگر اعضای شورا با هم هم‌نظر و هم‌گام بوده و با هم دست به کار شوند هم‌افزایی زیادی را شاهد خواهیم بود که در نهایت به سازندگی و آبادانی ختم می‌شود.

به گزارش فارس، روح‌الله آذرگشت که نخستین حضور خود در بین شورانشینان شهر آمل را تجربه می‌کند، از بین 104 کاندیدای آملی شورای اسلامی شهر با کسب 7 هزار و 576 رای توانست در بین 13 عضو اصلی شورای اسلامی جای گیرد.

2 thoughts on “روح‌الله آذرگشت:نگاه شوراها توسعه بخش‌های مختلف شهری باشد”
  1. درود بر آقای ناییج نژاد و قاسمی و پژمان که حضورشان باعث دلگرمی ما شهروندان است.پاینده باشید و ولایت مدار!

  2. آقای آذرگشت مردی از خود گذشته و فداری هست, بدون شک حضور شخص ایشان در شورا اسلامی کمک شایانی به شهر آمل میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *