هراز نیوز :وبلاگ افتری ها در یکی از پیام های تبریک خود پیامی را از سوی شخصی به نام مجید عمادی منتشر کرد که سوالات زیادی را به همراه دارد

مجید عمادی (آمل) : با درود و سپاس فراوان از همه افتریها بخصوص افتریهای مقیم آمل که در حماسه حضور ثابت کردند که نام افتر افتری در هر جای از این سرزمین باید بدرخشد.وبا تبریک به انتخاب مجدد آقای حاج علی قاسمی به عنوان عضو شورای شهر آمل واین شعار که: دشمن یادت باشه افتر سرورت تا ابد تو گوش این شهر می پیچه….…………
با سپاس بدرود

مهمترین سوال این است که دشمن افتر چه کسانی هستند ؟

افتر

 

ضمنا حاج علی قاسمی نیز با صدور پیامی از افتری ها تشکر کرد :

افتر

 

تاريخ : پنجشنبه سی ام خرداد 1392 | 14:13 | نویسنده : رضا عمادی

سلامی به بلندای البرز و به طراوت و شکوه شمال همیشه سرسبز بر شما هم جامگان و سروران و بزرگانم در سرتاسر ایران سربلند.

اینک که بار دیگر با اعتماد مجدد هم طایفه های ها و همشهریان عزیزم دلگرمتر از گذشته دگر بار در جایگاه رفیع خدمت در نهاد مردمی شورای شهر ایستاده ام با تمام وجود و توانم پای غیرت در رکاب همت و اخلاص می نهم و دستان پرمهرتان را که هنوز به مهر انتخاب و اعتماد به وجود حقیرم رنگین است قدر شناسانه می فشارم.

سپاس می گویم,قدر می نهم,مهربانی مهربانانی که مهربانانه پس از انتخاب حقیر با سیل احساسات پاک و نابشان با نصب بنر و پرچم و با تبریک در فضای اجتماعی و مجازی مرا شرمسار عطوفت قلب با محبتشان کردند.

باشد که با قلبی مالامال از عشق به وجود نازنینتان و عشق به این دیار همیشه سرسبز و آباد و با دلگرمی به حمایت همیشگی دستان پرمهرتان در میدانگاه عمل و اندیشه , آبادی و آبادانی روزافزون این شهر را در دوره جدید با هم به نظاره بنشینیم.

امید که چنین باشد و چنین بماند.

آمل – حاج علی قاسمی

بسم الله الرحمان الرحیم

افتریهای تهران و تمام میهن اسلامی ضمن تبریک مجدد  از این حسن نظر شما کمال تشکر را دارند و خوشحالی و مسرت خود را از رفع بیماری و سلامتی شما اعلام میدارند

33 thoughts on “دشمن افتری ها چه کسی است ؟+عکس”
  1. پیام تبریک آقای فاطمی که استادقرآن هست رابخوانیدمیفهمیدکه آنهایی که به راحتی تهمت می زنند دچارگناه کبیره میشوند. مادروغ میگوییم ولی این استاد بااخلاق که ازقرآن میگوید چرابه حرفهایش توجه نمی کنید.

  2. چرا از طرفداران حاجی به خصوص صادق ، جواب سوال ناشناس رو در مورد به کارگرفتن و استخدام فامیلاش در مجموعه شهرداری نمیده؟ منتظر جوابی منطقی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *