با صدورحکمی از سوی دکتر محمدرضا باقرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائمشهر دکتر مهرداد متانی به سمت رئیس دانشکده علوم انسانی این واحد منصوب شد.

دکترمحمدرضا باقرزاده در جلسه تودیع و معارفه ضمن تقدیراز زحمات و خدمات مهندس ساداتی و ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر متانی، از علوم انسانی بعنوان محوریت اصلی برای تمام علوم نام برد. و در خصوص توسعه نظریه پردازی تصریح کرد اگر معیارهای اندیشه ورزی مشخصی نداشته باشیم به ناچارچالشهای فکری بی پاسخ نیز درنظریه پردازیهایمان حضور خواهد یافت و یا نظریه هایی ارائه خواهد شد که هیچگونه کارکرد منطقی و مثبتی را دربر نداشته باشد.

این عضو کمیسیون دائمی هیئت امنای استان مازندران تأکید داشت: اگرهنگامی که شما یک سازه فکری را تولید می کنید و یا یک مفهوم اندیشه ای را عرضه می نمائید به یک قالب اندیشه ای روشن توجه نکنید قطعاً دچار مشکل خواهید شد.

One thought on “رئیس دانشکده علوم انسانی واحدقائم شهر منصوب شد.”
  1. با سلام
    ضمن تبریک به آقای متانی لازم به ذکر است آقای متانی انسان پر تلاشی می باشند اما در مقایسه با مهندس ساداتی از آنجای که ایشان در زمانی که لیسانسه بودن کارمند مهندس بوده و با توجه به سابقه بیش از 20 ساله مدیربت آقای ساداتی.می توان گفت آقای بافرزاده کم لطفی کرده است. و نیز آقای متانی دانشجوی دکترا می باشد در حالی که مهندس ساداتی حتی مقاله دکترای خود را نیز به ثبت در ژورنال رساندند.
    حال تصور کنید تنها معاون نمونه کشوری در داتشگاه قائمشهر به ریاست دانشکده تبعید و سپس …
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *