هراز نیوز :نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری وامام جمعه قائم شهرگفت :
دستاورد ایثار و رشادت رزمندگان را باید حفظ نماییم
همزمان با هفته دفاع مقدس گردهمایی روحانیون و مبلغین شهرستان آمل با حضور نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه ، فرماندار، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل و دیگر مهمانان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی آمل برگزار گردید.
در این مراسم آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه آمل از گذشته دور دارای عالمان نامدار و مامن محبان اهل بیت (ع) بوده است گفت اولین حکومت شیعی در مازندران با مرکزیت آمل تشکیل گردید. وی افزود امروزه همه دارند مشاهده می کنند که چگونه استکبار جهانی دارد از زورمداران و مستکبرین حمایت می کند و الان ترس آنان از این است که مردم در کار هستند و در تلاش برای اینکه ذهن مردم را عوض کنند حسنی مبارک را کنار گذاشتند و در عوض شورای نظامی را از میان خودشان در سر کار قرار دادند که این عمل آنان سبب شد که مردم حرکت دوم را با اشغال سفارت اسراییل در مصر آغاز کردند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلابی که در ایران اتفاق افتاده است در هیچ جایی اتفاق نیفتاده است گفت در کشورهای عربی این همه ظلم صورت می گیرد و کسی نیست که بگوید حقوق بشر کجا رفته است ولی اگر یک اتفاق کوچکی در ایران رخ بدهد همه به عنوان مدافع حقوق بشر وارد کار می شوند.
مام جمعه قائمشهر با اشاره به اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هم دفاع کردند و هم نتیجه کار آنان یعنی تفکر مقاومت در کشور نهادینه شده است گفت دستاورد ایثار و رشادت رزمندگان را باید حفظ نماییم و آن را به نسل جوان جامعه معرفی نماییم. آیت الله معلمی با تاکید بر اینکه عزت ما در دفاع ، بازسازی کشور ومقاومت در برابر استکبار مدیون امام خمینی (ره) می باشد افزود بعد از رحلت امام ، مقام معظم رهبری دارند مبنا و خط فکری امام (ره) را ترغیب می نمایند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید اجتماع مومنین را بیشتر نماییم افزود دشمن درصدد پراکنده کردن ما می باشد و باید زمینه های حضور مردم را در عرصه های مختلف به خصوص نمازهای جمعه فراهم نماییم که این امر نیازمند همدلی و هم صدایی همه روحانیون می باشد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین قنبری رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای روحانی افزود شهرستان آمل دارای 27 روحانی شهید می باشد که جای یادواره شهدای روحانیت در آمل خالی است که باید با تشکیل ستاد و همکاری همه ادارات اقدامات لازم برای برگزاری این یادواره صورت گیرد زیرا که مردم ما  اطلاع ندارند و باید با برگزاری این یادواره شهدای عزیز روحانی را به مردم بشناسانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *