هراز نیوز -عبدالرضا عزیزکمالی–  : پنج شنبه صبح دبیرستان امام خمینی (ره) شهرستان آمل میزبان دانش آموختگان و فارغ التحصیلان خود بود که گردهم آمدند تا خاطرات دوران جوانی را ورق بزنند. میهمانان همایش از صبح اول وقت در برنامه حاضر شدند و به صورت نمادین مراسم صبحگاه برگزار شد که دانش آموزان سابق و پیشکسوتان امروز به یاد آن روزهای به یاد ماندنی در صف های به هم پیوسته ایستادند و خاطرات دیروز خود را به عینه مشاهده کردند . پس از مراسم صبحگاه دانش آموزان دیروز با نظم و ترتیب خاصی در کلاسهای مختلف حضور پیدا کردند و در این کلاسها از خاطرات دوران مدرسه و اینکه الان در چه کاری مشغول هستند سخن گفتند . دبیرستان امام خمینی (ره) آمل میزبان هر قشری بود مسئولان عالی کشور، اساتید دانشگاه ، تجار، پزشکان ، معلمین و همه و همه در این برنامه ی به یادماندنی حضور پیدا نمودند. آن قدر فضای صمیمی در همایش حکم فرما بود که در قلم بنده نمی گنجاید و حاضرین که پس از سالها همکلاسی های گذشته خود را می دیدند از فرط شادی و نشاط حال و هوایی دیگر داشتند و دوباره احساس دوران جوانی در چهره هاشان موج میزد و خیلی ها شماره هاشان را به همدیگر می دادند. از سوی کمیته برگزاری همایش برنامه های متنوع بسیاری برای حاضرین در نظر گرفته شده بود. مهندس هندویی چهره ماندگار صنعت کشور در سال 89 و نایب رییس خانه صنعت و معدن ایران به نمایندگی از همکلاسی های سابقش آمد و از دوران زیبای دانش آموزی و نقش ویژه ای که معلمانش در پیشرفت و ترقی او داشتند سخنانی گفت که در پایان به رسم یادبود بر دستان یکی از معلمانش که حاضر در همایش بود بوسه زد. مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این همایش گفت من به حال مدرسه غبطه می خورم که چه جایگاه والایی دارد و این همه بزرگان را در دامان خود پرورش داده است. در ادامه برنامه از ادامه دهندگان راه دیروز پیشکسوتان حاضر، عرفان توکلی دارنده مدال نقره المپیاد ریاضی جهان و امیرعباس حبشی دارنده رتبه دوم کنکور سراسری رشته ادبیات و علوم انسانی با دادن سوئیچ خودروی پراید که از سوی خانواده شهید جعفر هندویی تهیه شده بود تقدیر گردید.  دانش آموزان دیروز دبیرستان امام خمینی (ره) از برگزار کنندگان این همایش به یادماندنی تشکر می نمودند  و بر این نکته اذعان داشتند که شما موجب آن شدید تا ما دوستان و همکلاسی های سابق کنار هم بیاییم و خاطرات دوران گذشته خود را مرور کنیم. معلمان این دانش آموختگان نیز که در مراسم حاضر بودند می گفتند سالها تدریس در مدارس فقط این برایمان کافی است که دانش آموزان ما به جایی رسیده اند و در رده های مختلف مشغول خدمت به مردم عزیز کشورمان می باشند. لازم بذکر است دبیرستان امام خمینی (ره) قدیمی ترین مدرسه  شهرستان آمل می باشد که در سال 1317 تاسیس گردید و تا به امروز توانسته است بزرگانی را در زمینه های علمی ، اقتصادی ، فرهنگی و… به کشور معرفی نماید.
حضور دانش آموختگان در کلاس درس دبیرستان امام خمینی(ره) شهرستان آمل
زنگ همایش روزی بیاد دیروز با حضور دانش آموختگان دبیرستان امام خمینی(ره) شهرستان آمل
دانش آموختگان دبیرستان امام خمینی(ره) شهرستان آمل
19 thoughts on “روزی به یاد دیروز، همکلاسی ها دبیرستان امام خمینی +عکس”
  1. با سلام خدمت همه همکلاسیها عزیز ما اولین دوره بچه های ریاضی و فیزیک در آمل بودیم که در این دوره 1370سال اول دبرستان طبری شیفت بعدالظهری دبیرستان امام بودیم بعد ما را به دبیرستان باهنر فلکه هفده شهریور 1371که خونه مسکونی و بی دره و پیکر ولی پراز خاطره بودبردند و سال سوم 1372دوباره ما را به دبیرستان امام بردندونهایتا” سال چهارم 1373 مارا به دبیرستان شهید رجایی انتهای کوچه جمشیدی جاده محمود آباد بردند همه این سالها مثل مستاجرها خانمان به دوش بودیم یادش بخیر

  2. نمیدانم کسی این چند کلمه را خواهد خواند یانه اما به هر حال برای دل خودم مینویسم و شاید هم کسی آنرا بخواند و خطی برایم بنویسد.

    من از سال ۱۳۴۴ تا ۱۳۵۱ در دبیرستانهای آمل دبیر زبان انگلیسی بودم و آن سالها را بهترین روزهای زندگیم میدانم. من شیفته و عاشق آن شهر قشنگ و مردم خوب و مهربانش بودم و به شاگردهای موفقم افتخار میکردم و میکنم. اکنون که در سالهای رو به پایان زندگیم هستم دلم میخواهد از دوستان آملیم حرفی و خاطره ای دریابم.

    آمل همیشه شاد وآباد بماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *