هرازنیوز: مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل گفت: بازار روزانه و قدیمی این شهر مورد تائید شبکه بهداشت و درمان نیست و مکان آن باید از سوی شهرداری تغییر داده شود.

جهانبخش علی پورعصر سه شنبه در حاشیه بازدید اعضای کارگروه بهداشت و درمان آمل از بازار شهید عراقی گفت: شهرداری آمل باید شرایطی را در این بازار ایجاد کند که مواد خام و فله ای توسط برخی فروشندگان عرضه نشود.
وی ادامه داد: همه مسئولان کارگروه بهداشتی شهرستان، نسبت به قدیمی بودن و مناسب نبودن فضای بهداشتی این بازار آگاهی کامل دارند و در این خصوص شهرداری آمل باید تصمیم جدی نسبت به تغییر آن بگیرد.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آمل با تاکید بر اینکه مصرف کنندگان حق دارند کالاهایی که خریداری می کنند از بهداشتی و سالم بودن آن اطمینان داشته باشند، ادامه داد: متاسفانه به دلیل نبود مکان های جدید و بازارچه های فصلی بهداشتی، برخی از فروشندگان به عرضه موادغذایی در مکان های نامناسب اقدام می کنند.

علیپور گفت: کارگروه بهداشت و درمان آمل در بازدیدهای هفتگی خود از واحدهای صنفی و بازارهای روزانه بررعایت کردن همه موارد بهداشت درعرضه موادغذایی به مصرف کنندگان تاکید جدی دارد.

وی ادامه داد: کارگروه بهداشت و درمان در راستای عملیاتی کردن مصوبات خود با واحدهایی که نسبت به هشدارهای بهداشتی تیم های بازرسی بی تفاوت باشند، درمرحله اول تذکر شفاهی و در مراحل بعدی در صورت برطرف نکردن نقص های اعلام شده، از طریق مراجع قضایی نسبت به پلمپ آن اقدام خواهد کرد.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آمل اضافه کرد: با هماهنگی مراجع قضایی در راستای عملیاتی کردن مصوبات کارگروه بهداشت و درمان، تعدادی از واحدهای متخلف صنفی در پارک دهکده طلایی و چندین واحد عرضه آب میوه و بستنی و آش پلمپ شد.

علیپور، عمده مشکلات برخی واحدهای صنفی عرضه موادغذایی درآمل را نداشتن بهداشت فردی و کارت سلامت و چند صنفی کارکردن برخی از واحدهای عرضه موادغذایی بیان کرد.

منبع مهر

One thought on “بازارروز شهيد عراقي آمل مورد تاييد شبكه بهداشت و درمان نيست”
  1. اينا فقط بلندن بگن كجا مورد تائيد نيست
    اگه راس ميگن يه جاي مورد تائيد در مركز شهر براي اين كار آماده كنن
    بازار روز كه خارج از شهر نمي شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *