بسم الله الرحمن الرحیم

«ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم –  سوره محمد آیه 7»

بار دیگر جلوه‌‌ای از غلبه حق بر باطل توسط جوانان غیور، شجاع و اسلام خواه مصر با تسخیر سفارت جعلی اسرائیل در این کشور رقم خورد. سرزمینی که در دوران متمادی دیکتاتوری نامبارک مکان امنی برای حضور توطئه و اقدام علیه مردم مظلوم غزه بود، امروز به برکت انقلاب اسلامی مصر به خطری علیه منافع نامشروع این رژیم ساختگی تبدیل شده و لرزه بر پیکره منحوس آن انداخته است و این حرکت به وضوح عمق تأثیر گفتمان انقلاب اسلامی ایران  را بر بیداری اسلامی بیش از پیش نشان می‌دهد و آنان که این خیزش‌ها را آمریکایی می‌خواندند باید چشمان خویش را باز کنند، همان‌طور که کارشناسان مصری نیز پس از گذشت زمان به تأثیر انقلاب ایران بر این خیزش‌ها با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب  امام خامنه ای (مدظله)اعتراف کردند تصرف لانه جاسوسی اسرائیل در مصر یادآور تصرف لانه جاسوسی آمریکا در ایران است که مهمترین تاثیر این تصرف کاهش قدرت آمریکا و حامیان غربی آنها در منطقه مي باشد..
این حرکت عظیم و ستودنی می‌تواند برای همه ملت‌ها مسلمان و سایر ملل آزاده الگو قرار گیرد تا قدمی بزرگ برای دستیابی به استقلال واقعی کشورها باشد .
بسیج دانشجویی ضمن حمایت از مواضع و اقدام جوانان مصری اعلام می‌دارد که راه پیروزی نهایی مردم مسلمان مصری ، نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل است و این قطعاً با توکل بر خدا تحقق خواهد یافت.
به امید شکست جبهه کفر و استکبار و ظهور حضرت صاحب العصر و الزمان(عج)
بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری(ره)

One thought on “بیانیه بسیج دانشجویی علامه محدث نوری در حمایت از تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی بدست جوانان مصری”
  1. انشاء الله یه روزی تو قدس نماز به امامت امام خامنه ای بخوانیم.
    یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *