هرازنیوز: رئيس تربيت بدني آمل از حضور قاسم رضايي و محسن حاجي‌پور دو فرنگي‌كار آملي در تركيب تيم ملي كشتي براي اعزام به مسابقات جهاني تركيه خبر داد. ‌

هاشم جمشيدپناه صبح امروز  با اعلام اين خبر بيان داشت: دو ملي‌پوش فرنگي‌كار آملي كه مدال‌هاي رنگارنگ زيادي را در مسابقات جهاني و آسيايي از آن خود كردند در تركيب 14 نفره تيم ملي كشتي جاي دارند.
وي خاطرنشان كرد: محسن حاجی‌پور در وزن 55 کیلوگرم و قاسم رضایی در وزن 96 کیلوگرم دو كشتي‌گير فرنگي‌كار آملي براي اعزام به مسابقات جهاني كشتي تركيه هستند.
رئيس تربيت بدني آمل در تشريح كارنامه ورزشي دو كشتي‌گير آملي حاضر در تركيب تيم ملي عنوان كرد: رضايي در مسابقات المپيك گذشته حضور داشت و مدال رنگارنگ متعددي را در مسابقات جهاني، آسيايي و بين‌المللي از آن خود كرده است.
رئيس تربيت بدني آمل اضافه كرد: حاجي‌پور نيز در مسابقات دانشجويان جهان و مسابقات جهاني تركيه توانست مدال طلا و نقره را از آن خود كند.
وي با اشاره به ديگر ملي‌پوش فرنگي‌كار مازندراني در تركيب تيم ملي يادآور شد: بشیر بابا‌جان‌زاده نيز در 120 کیلوگرم از مازندران در اين دوره از مسابقات حضور دارد.
دو ملی‌پوش در رشته آزاد و سه ملی‌پوش در رشته فرنگی به عنوان پنج کشتی‌گیر مازندرانی در تركيب تيم ملي هستند و خود را براي مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان آزاد و فرنگی جهان كه از 21 تا 26 شهریور ماه سال جاري به میزبانی ترکیه در شهر استانبول برگزار می‌شود آماده مي‌كنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *