هراز نيوز: تصمیم عجیب محسن قهرمانی در اعلام برگزاری بازی ملوان و ذوب‌آهن سوژه ویژه ابتدای برنامه 90 این هفته بود.

به گزارش آفتاب، در شروع برنامه 90 این هفته‌، فردوسی‌پور بررسی بازی‌های لیگ را از بازی ملوان و ذوب‌آهن شروع کرد. این بازی جنجالی هم مثل هفته قبل‌، نظارت بازی‌اش بر عهده رضا غیاثی بود.

او که هفته قبل در 90 باید به این اتهام که از داور جوان مسابقه خواسته بود تا طالب‌لو را اخراج کند، این بار باید به این سئوال پاسخ می‌داد که چرا داور مسابقه در شرایطی که زمین پر از آب است‌، بازی را ادامه داده؟ غیاثی این بار هم تاکید کرد نقشی در تصمیم داور نداشته و خود داور یعنی محسن قهرمانی این تصمیم را گرفته. البته دقایقی بعد خودش گفت که از طریق هواشناسی شنیده بوده که این باران‌ها پراکنده است و بعد از 15 دقیقه باران قطع شده.

او می‌گفت تصاویری که فردوسی‌پور آنها را با آهنگ همینه پخش می‌کرد در همان 15 دقیقه نخست بودند‌. نکته‌ای که البته در طول مسابقه انگار شرایطی دیگر داشته. در کارشناسی داوری بازی وقتی در دقیقه 75، قهرمانی یک پرتاب اوت دستی را آفساید اعلام کرد‌، فردوسی‌پور گفت حتماً به خاطر بارش شدید باران بوده است.

قهرمانی داوری است که اگرچه دیگر حضوری پررنگ در میان داوران لیست الیت ایران ندارد اما گزینه اول کمیته داوران برای قضاوت داربی لقب گرفته و به احتمال فراوان اوست که در هفته هفتم‌، سوت آغاز بازی دو تیم پرطرفدار پایتخت را خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *