هراز نيوز: در حالي‌كه روز گذشته بيشتر رسانه‌هاي ورزشي خبر از تغيير اسپانسر البسه تيم ملي داده بودند، عباس ترابيان، سرپرست تيم ملي تاكيد مي‌كند كه هنوز اسپانسر تيم ملي تغييري نكرده است.

به گزارش افكار، يك‌سال و اندي قبل فدراسيون فوتبال با يك كمپاني ايتاليايي به نام «لژي» قراردادي سه ساله منعقد كرد و اين شركت متعهد شد كليه لباسهاي تيم ملي را در تمرينات و مسابقات تامين كند اما با گذشت يكسال از اين قرارداد به دليل بدقولي و بي‌نظمي طرف ايتاليايي مسئولان فدراسيون فوتبال تصميم به فسخ اين قرارداد گرفته‌اند.

در اواخر دوره افشين قطبي در تيم ملي ايران عدم تعهدات اين اسپانسر خارجي به جايي رسيد كه لباسهاي توليد داخلي با مارك «لژي» توسط ملي پوشان پوشيده شد. جالب اين بود كه به عنوان نمونه پيراهن مهدي رحمتي در جام ملتهاي آسيا متعلق به توليدي «مجيد» بود اما نام لژي روي آن نوشته شده بود. فدراسيون فوتبال در واكنش به عملكرد نامناسب لژي تيم ملي ايران را در مسابقه رسمي مقابل مالديو با پيراهن‌هاي توليد داخلي اما بدون نام و نشان به ميدان فرستاد.

به دنبال اين اتفاق بعدازظهر ديروز مسئولان فدراسيون يك گام به پيش برداشتند و با پيراهن‌هاي شركت «آل اشپورت» تمرينات تيم ملي را آغاز كردند. اتفاقي كه به نظر مي‌رسد بيشتر براي تهديد لژي صورت گرفته است. اين شركت آلماني كه نماينده‌اي فعال در ايران دارد اسپانسر لباس‌هاي ۱۰ باشگاه در ليگ برتر ايران است و همه توپ‌هاي مسابقات داخلي در رده‌هاي مختلف هم متعلق به اين شركت است. آنها علاقه‌مندند از ابتداي سال ۲۰۱۲ اسپانسر تيم ملي ايران باشند.

لژي البته نسبت به اقدام فدراسيون فوتبال معترض است و به دليل اهميت مسابقات مقدماتي جام جهاني مي‌خواهد هر طور شده در مسابقه با اندونزي برند آنها همراه تيم ملي ايران باشد. به نظر مي‌رسد فدراسيون فوتبال هم طبق مفاد قرارداد نمي‌تواند به طور يك طرفه اين قرارداد را فسخ كند كه اگر اين طور بود تا به امروز اين قرارداد فسخ مي‌شد. همه اين اتفاق‌ها در شرايطي رخ مي‌دهد كه از فدراسيون فوتبال ايران انتظار مي‌رود يك برند مطرح و مهم در دنيا را براي لباسهاي تيم ملي انتخاب كند. اتفاقي كه در گذشته با برند پوما صورت گرفته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *