هرازنیوز: سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان کشورمان از حضور دو مازندرانی در ترکیب تيم ملي کشورمان برای حضور در رقابت‌های غرب آسیا خبر داد.

فاطمه بوداغی بیان داشت: در مسابقات فوتبال بانوان غرب آسیا که اوایل مهر ماه برگزار می‌شود در حال حاضر از ترکیب 28 نفره کشورمان، دو ملی‌پوش از مازندران هستند.
وی گفت: آذر موسوی و محبوبه یوسف‌پور به عنوان دو ملی‌پوش با تجربه که سابقه حضور چند دوره در اردوی‌های مختلف را دارند در این مسابقات نیز حضور دارند.
سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در ادامه اظهار داشت: برای آمادگی بیشتر تیم ملی فوتبال بانوان در رقابت‌های غرب آسیا ملی‌پوشان به دستور کادر فنی از پنجم تا نهم شهریور در مجموعه ورزشی آزادی کمپ تیم‌های ملی باید خود را به مربیان معرفی كنند.
بوداغی تصریح کرد: در حال حاضر این مرحله چهارم اردوی ملی‌پوشان در تهران است كه از تعداد 40 ملی‌پوش دعوت شده، 28 نفر حضور دارند.
وی افزود: در این اردوی جدید نفرات برتر اردوی‌های مختلف از سوی کادر فنی برای حضور در این مسابقات دعوت شدند که همگی بازیکنان به آمادگی و هماهنگی خوبی رسیدند.
سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین از برگزاری اردوی‌های مختلف برای این ملی‌پوشان خبر داد و اظهار داشت: مطمئنا تیم ملی با آمادگی کامل به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد و قطعا با توجه به پوشش حجاب نيز از مدعیان اصلی برای عنوان قهرمانی است.
وی در پایان از رتبه برتر هیئت فوتبال مازندران در بخش کمیته بانوان در فدراسیون فوتبال سال 89 خبر داد و افزود: کمیته فوتبال بانوان مازندران از هر نظر ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با فدراسیون دارد و براساس برنامه فدراسیون برای پیشرفت فوتبال بانوان به جلو حرکت می‌کند.
فاطمه بوداغی ضمن سرپرستی تیم ملی بانوان بزرگسالان کشورمان به عنوان نایب رئیس فوتبال بانوان مازندران در حال فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *