امير عاملي، روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا تصريح كرد: واكنش و موضع گيري هاي صورت گرفته عليه  ويژه نامه خاتون از سوي برخي افراد و رسانه ها به خوبي نشان دهنده بهانه تراشي از سوي آنان است.
وي با بيان اينكه اينگونه برخوردها به نفع دين نيست، خاطر نشان كرد: اين كه به هر كسي انگي زده شود و يا اينكه همه چيز را به انحراف بكشانند، رويه نادرستي است كه متاسفانه بايد نسبت به آن هوشيار بود.
شاعر متعهد كشورمان همچنين درباره جدا بودن مباحث فرهنگي و فكري از بازي‌هاي سياسي اظهار داشت: مقوله حجاب نياز به تحقيق علمي دارد و درباره عقايد مخالف بايد با بحث و گفت‌و‌ گو وارد عمل شد.
عاملي خاطر نشان كرد: اينكه عده‌اي در چارچوب نظام، مباحث فكري و فرهنگي را مطرح كنند و برخي جريانات خاص با اهداف و اغراض سياسي تهمت‌هاي ضد‌انقلاب و ضد‌ولايت به آنان بزنند، كار درستي نيست.
عاملي با بيان اينكه در اين مقوله ‘زنده باد’ يا ‘مرده باد’ به هيچ وجه جايي ندارد، خاطر نشان كرد: متأسفانه هر حركتي از سوي دلسوزان نظام با آماج حملات اين جريانات مواجه مي‌شود.
اين خوشنويس مطرح كشورمان همچنين اظهار داشت: مسئله حجاب، لطافت و زيبايي‌هاي زيادي دارد، اما مي‌بينيم كه با سياسي‌كاري مواجه شده است.
وي ادامه داد: خوب مي‌دانيم كه بيشتر كساني كه با هر مسئله فكري و فرهنگي اينگونه برخورد مي‌كنند، دغدغه و درد دين ندارند بلكه مي خواهند با وارونه جلوه كردن مسائل، جايگاهي براي خود دست‌ و ‌پا كرده باشند.
عاملي بار ديگر با تاكيد بر اينكه اين شيوه‌ها به هيچ وجه به نفع دين و كشور نيست، با قرائت يك بيت از شعر احمد عزيزي (ناكسان حرص رياست مي‌خورند – آب را هم با سياست مي‌خورند) به سخنان خود خاتمه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *