هراز نیوز :عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: تغییر استاندار فعلی مازندران در دستور کار مجمع نمایندگان استان نیست.
سید هادی حسینی در گفتگو بامهر اظهار داشت: مهندس طاهایی استاندار کنونی مازندران از مدیران متدین و پیگیر بوده و برای ماندگاری وی، در جهت توسعه استان تلاش می کنیم.

وی افزود: اگر نمایندگان استان هر از چند گاهی از وضعیت عملکردی مدیریت ارشد استان یا مدیران مازندران انتقاداتی دارند به این مفهوم نبوده که برای عزل و برکناری آن مدیر یا مسئول برنامه دارند.

نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه استان به تعامل و همدلی مدیریت ارشد مازندران و نمایندگان نیاز دارد، تصریح کرد: بسیاری از فعالیت های عمرانی در مازندران با کندی پیش می رود که بنده به معاون عمرانی استانداری و مدیران مرتبط گوشزد کردم.

حسینی با تاکید بر اینکه غنا و ماندگاری فعالیت هر مدیری با انتقاد و تضارب آرا تقویت می شود، یادآور شد: نمایندگان استان در راستای وظایف نظارتی خود به مدیران در ایفای وظایف آنان گوشزد می کنند.

حسینی با بیان اینکه مازندران برای توسعه متوازن به همدلی و همفکری بیشتری بین مدیران و نمایندگان نیاز دارد، افزود: متاسفانه برخی مدیران استان دچار روزمرگی شده اند که باید مدیریت ارشد مازندران نسبت به پالایش آنان اقدام کند.

وی افزود: در صورتی که استاندار مازندران، برنامه ای برای برکناری این مدیران روزمدار صورت ندهد هر روز بر عقب ماندگی استان افزوده می شود.

حسینی بیان داشت: برخی پروژه های عمرانی در استان با کندی در روند اجرا مواجه هستند که ظاهرا گوش مسئولان مرتبط بدهکار تذکرات نمایندگان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *