معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم و معارف قرآن‌کریم گفت: 171 اثر فرهنگی و هنری به سومین جشنواره دانشجویان دانشکده‌های علوم قرآنی در آمل ارسال شد.

علیرضا شاهین ظهر امروز در آیین افتتاحیه سومین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشکده‌های علوم قرآنی در سالن پیامبر اعظم(ص) این شهرستان با اشاره به اینکه آثار فرهنگی و هنری در 9 رشته از دانشجویان پسر دریافت شده، اظهار داشت: این آثار در رشته‌های وبلاگ‌نویسی، شعر، داستان‌نویسی، خوشنویسی، نقاشی، طراحی، نمایشنامه‌نویسی، طراحی کامپیوتری و نشریات دانشجویی ارائه شده است.

شاهین افزود: در رشته وبلاگ‌نویسی 47 اثر، در شعر 30 اثر، در داستان‌نویسی 24 اثر، در خوشنویسی 18 اثر، در نقاشی 18 اثر، در طراحی 10 اثر، در نمایشنامه دو اثر، در طراحی کامپیوتری دو اثر و در بخش نشریات دانشجویی 20 اثر به این جشنواره ارسال شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم و معارف قرآن‌کریم با اعلام اینکه این آثار داوری شده و در پایان مسابقات ورزشی نتایج آن اعلام می‌شود، ابراز داشت: آنچه در این جشنواره مهم است روحیه معنوی و برتری اخلاقی است که با هشت ملاک تعیین شده امیدواریم بتوانیم برترین‌های اخلاقی این دوره را نیز معرفی کنیم.

این مسئول با اعلام رشته‌های ورزشی سومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشکده‌های علوم قرآنی متذکر شد: در بخش ورزشی از امروز دانشجویان در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، تنیس و تیراندازی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش فارس، سومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان علوم قرآنی سراسر کشور از امروز به مدت سه روز به میزبانی دانشکده علوم قرآنی آمل برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *