هراز نیوز – اسماعیل مدنی – دومین و آخرین شب از اجرای کنسرت گروه سروشان در مجتمع اریکه ی آریایی خاکسار برگزار شد.

از نکات قابل توجه این کنسرت میتوان به استقبال خوب شهروندان آملی از این اجرا اشاره کرد به طوریکه سالن برگزاری این کنسرت به ظرفیت 750 نفر مملو از مشتاقانی بود که بعضا از ساعتی قبل از شروع کنسرت در محل برگزاری گردهم آمده بودند.

بهای بلیط برای هر نفر 25000 تومان بود که رقم مناسبی به نظر می رسید

کنسرت با تاخیری نسبتا طولانی آغاز شد که این موضوع با توجه به گرمای هوا موجب نارضایتی و اعتراض برخی مهمانان قرار گرفت.

پس از استقرار مدعوین که با نظم خوبی همراه بود هنرمندان گروه سروشان و در راس آنان سالار عقیلی خواننده ی محبوب این روزهای کشور به دعوت مجری برنامه به روی سن آمدند که مورد استقبال گرم و پرشور حضار قرار گرفتند.

در میان حضار افراد بسیاری از شهرهای مختلف استان دیده میشدند که برای این کنسرت به آمل آمده بودند.

در بدو ورود،زیبایی، گستردگی، و تجهیزات سالن موجب شد تا خوشحال باشیم که بالاخره آمل با آن پیشینه و قدمت علمی و فرهنگی صاحب سالنی این چنینی شده است البته کمی بعد متاسفانه متوجه شدیم این سالن نیز از برخی بی توجهی ها، اهمال و سودجویی ها در امان نمانده است.

متاسفانه علی رغم صرف هزینه سنگین،جهت افزایش ظرفیت سالن دو ردیف صندلی به صورت غیر استاندارد اضافه شد که همین امر سبب سختی رفت و آمد گردید و همچنین سبب شد تا اتاق فرمان را به ناچار  و به دلیل کمبود فضا در مکانی کاملا غیر تخصصی  احداث کنند.

کنسرت در دو بخش برگزار گردید که بخش اول در دستگاه همایون و بخش دوم در دستگاه نوا به زیبایی اجرا شد. به دلیل تعجیل در افتتاح سالن و عدم نصب باندها در جای استاندارد خود، با وجود خریداری تجهیزات حرفه ای و مدرن صدابرداری متاسفانه کیفیت بد صدا موجب اعتراض بسیاری از حضار شد.

پس از اتمام کنسرت فریادهای وطنم وطنم حاضرین که نشان از خواست جمعیتی مشتاق برای شنیدن این قطعه ی زیبا و خاطره انگیز داشت سالار عقیلی را برآن داشت تا به درخواست تماشاگران روی خوش نشان داده و در میان همنوایی مشتاقان به اجرای قطعه ی وطن بپردازد.

قبل از اجرای این قطعه سالار عقیلی در سخنانی کوتاه از اجرا در چنین فضایی و اینکه همچون سال گذشته مجبور به اجرا در سالن ورزشی نگردید ابراز خورسندی کرد.

ساعت کمی از نیمه شب گذشته بود که گروه سروشان پس از دو شب به اجرای خود در آمل خاتمه داد.

گفتنی است این کنسرت توسط آموزشگاه موسیقی حنانه با مجوز و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *