هراز :مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل برگزاری اردوی دانشجویی، دانش‌آموزی و خانوادگی در کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، رمضان علی‌پور مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان با اشاره به فعالیت در بخش اردویی این نهاد اظهار داشت: در سال جدید بخش اردویی در سه زمینه دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی فعالیت داشته است.
وی با بیان اینکه در این قالب بیش از 100 مادر و دختر تحت حمایت به اردوگاه شهید رجایی اعزام شدند، در مورد اهداف برگزاری اردوی دانش‌آموزی و دانشجویی امداد امام خمینی(ره) بیان داشت: ایجاد شور و نشاط معنوی و روحیه شادابی، ایجاد همگرایی و جمع‌گرایی، جامعه پذیری و حضور بیشتر در گروه‌های هم‌سال، تقویت باورهای دینی و ولایت‌پذیری از اهداف ما در برگزاری اردوهای این نهاد است.
علی‌پور با بیان اینکه در اردوهای بخش دانشجویی نیز تعداد 4 دانشجوی تحت حمایت به مدت یک هفته به اردوگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد مقدس اعزام شدند، یاداور شد: در بخش دانش‌آموزی اردوها در بخش پسران با حضور 14 دانش‌آموز در اردوگاه امام علی(ع) استان البرز برگزار و در بخش دختران نیز 15 نفر به اردوگاه امام حسن مجتبی(ع) کرمانشاه انجام شده است.
علی‌پور ادامه داد: در بخش اردوی ویژه دانش‌آموزی هنوز سهمیه‌ها اعلام نشده ولی در سال گذشته 30 دانش‌آموز دختر و پسر ما به این اردوی فرهنگی، زیارتی و سیاحتی اعزام شدند.

وی با تاکید اینکه امسال در تعداد افراد اعزامی به اردوها افزایش زیادی داشتیم، اذعان داشت: تاکنون سه مرحله از این اردوها انجام شده و دو مرحله دیگر نیز در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *