مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي مقابله با استکبار جهاني غرب است

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،همايش آموزشي،توجيهي خواهران بسيجي استان مازندران هميار در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و طرح هاي سالم سازي دريا صبح امروز با حضور سردار”مسکني”فرمانده انتظامي استان،حجت الاسلام”حکمتي پور”رئيس عقيدتي سياسي،سرهنگ”تقوي”رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان در حسينيه آيت الله خامنه اي ستاد فرماندهي استان برگزار شد.اين گزارش حاکي است، در اين مراسم حجت الاسلام”حکمتي پور”با اشاره به طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و اخلاقي اين طرح را مهم دانست و افزود:پشتوانه اين کار علاوه بر آيات و روايات تاکيدات مقام معظم رهبري است. وي با اشاره به برخي مخالفت هاي داخلي و خارجي در اجراي اين طرح مهم امنيتي تصريح کرد: اجراي طرح امنيت اخلاقي در حقيقت مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي واخلاقي است که از سوي دشمنان قسم خورده انقلاب در سطح جامعه ترويج يافته به نوعي مقابله با استکبار جهاني غرب است که بالطبع اجراي اين طرح را با مخالفت هاي خارجي روبرو مي کند. رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي مازندران با اشاره به اقدامات استکبار جهاني غرب برعليه کشور هاي اسلامي و ترويج فرهنگ ابتذال و بي بندوباري و بي حجابي در جوامع اسلامي از دوران قبل از انقلاب به تشريح اين اقدامات از دوران رضاخان ومسئله کشف حجاب در کشورپرداخت. رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي مازندران سوکت در مقابل ناهنجاري ها و بدحجابي و ترک فريضه امر به معروف و نهي از منکر در جامعه را نوعي همکاري با دشمن براي رسيدن به اهداف شوم دشمنان دانست. وي همچنين به ريشه هاي قرآني بحث رعايت حجاب در جامعه پرداخت و با اشاره به آياتي از سوره مبارکه نور به تشريح فرايضي از اين آيات پرداخت.

کشف مواد مخدر شيشه از عامل افيوني در”قائم شهر”

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي به نام”ص- الف”در امر تهيه وتوزيع مواد مخدر در سطح شهرستان”قائم شهر”موضوع دردستورکارماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت. اين گزارش حاکي است،ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتي و اقدامات ويژ[ انتظامي متهم به مواد مخدر که داراي سابقه کيفري و زنداني فراري بوده را در منازل يکي از بستگانش شناسائي کردند. ماموران در ادامه تحقيقات با هماهنگي مرجع قضائي در اقدامي غافلگيرانه متهم را دستگير و در بازرسي از منزلش موفق شدند،بيش از 240 گرم شيشه را کشف و ضبط کنند. گفتني است،متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

امر به معروف ونهي از منکر وظيفه ديني و شرعي همگان است

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،سردار” مسکني” فرمانده انتظامي استان مازندران در جمع خواهران بسيجي استان در همايش آموزشي و توجيهي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با اشاره به ويژگي هاي توريستي و تفريحي استان و موهبت الهي کوه،دريا و جنگل عنوان داشت:استان مازندران با داشتن اين موهبت الهي بعنوان رکن اصلي کشور در بحث توريستي همواره درايام مختلف سال بويژه درتابستان شاهد خيل عظيم مسافران و گردشگران از اقصي نقاط کشوراست.وي تصريح کرد:تنها در يک روز و در 13 خرداد ماه سال جاري از محور”کندوان”بيش از 100هزار دستگاه خودرو از اين محور وارداستان مازندران شدند که نشان دهنده ماموريت سنگين نيروي انتظامي در جاده و بحث امنيت اجتماعي و اخلاقي در سطح شهر هاي استان است. سردار”مسکني”با اشاره به ورود برخي خرده فرهنگ ها و آداب رسوم مختلف از اقصي نقاط کشور و برخي ناهنجاري هاي اجتماعي مقابله با اين ناهنجاري ها را خواسته به حق مردم متدين،علما،خانواده هاي معظم شهداء و شهروندان دانست. فرمانده انتظامي استان مازندران با بيان اينکه امروزه دشمن از مسئله بدحجابي بعنوان يک سلاح بر عليه ما استفاده مي نمايد،خاطر نشان کرد:مقابله با بدحجابي و ناهنجاري اجتماعي و اخلاقي در حقيقت مقابله با توطئه ها و جنگ نرم دشمن است. وي مسئله حجاب را نه يک مسئله فردي بلکه مسئله اجتماعي دانست و افزود:برخوردبا فرد بدحجاب و اصلاح وي در حقيقت اصلاح جامعه است. فرمانده انتظامي استان مازندران در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به فريضه الهي امر به معروف و نهي از منکر توجه به اين فريضه را وظيفه شرعي و ديني همگان دانست.”مسکني”توسعه فرهنگ امر به معروف و نهي از منکر در جامعه را در مقابله با ناهنجاري اجتماعي و اخلاقي مهم دانست و افزود:امروز تذکر لساني و تذکر به افرادي که مسائل ديني را زير پا مي گذارند وظيفه همگان است. وي با تاکيد بر اينکه نيروي انتظامي بعنوان ضابط دستگاه قضائي وظيفه امر به معروف و نهي از منکر را بر عهده دارد افزود:نيروي انتظامي با توجه به هجمه دشمنان و افزايش ناهنجاري هاي اجتماعي در فصل گرما در اين استان نيازمند همکاري شما بسيجيان و همياران پليس در طرح ارتقاء امنيت اخلاقي است.فرمانده انتظامي استان مازندران درادامه با اشاره به ضرورت رعايت نظم وانضباط،حفظ زبان و داشتن اخلاق نيکو بر برخورد مناسب با شهروندان در اجراي ماموريت ها تاکيد کرد.

اعتراف سارقان داخل خودرو به 9 فقره سرقت در “آمل”

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،درپي دريافت گزارش هايي مبني برسرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان”آمل” موضوع در دستور کار ماموران انتظامي کلانتري 11شهرستان قرار گرفت. اين گزارش حاکي است،ماموران با تقويت گشت هاي انتظامي در سطح حوزه استحفاظي به دو نفرکه در حال پرسه زدن در اطراف خودورهاي پارک شده بودند مظنون شدند. برپايه اين گزارش،متهمان با انتقال به مقر انتظامي در تحقيقات وبازجوئي هايفني پليس به 9 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان”آمل” اعتراف کردند. در همين ارتباط متهم به مالخري نيز شناسائي و دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سيرمراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.گفتني است،در راستاي مقابله با سارقان در چند روز گذشته ماموران انتظامي شهرستان”آمل”موفق شدند،دو سارق احشام را که اقدام به سرقت 115 رأس گوسفند کرده بودند،به همراه 8 سارق منزل،مغازه واماکن عمومي و خصوصي شناسائي و دستگير کنند.

 

 

فرماندهي انتظامي مازندران استان مازندران در مقطع درجه داري استخدام مي کند

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،فرماندهي انتظامي استان مازندران در اطلاعيه اي اعلام کرد، به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز استان درمقطع درجه داري از بين جوانان مؤمن،متعهد و کارآمد بصورت پيماني 5 ساله  از طريق آزمون ورودي و ديگر مراحل استخدام مي کند. اين گزارش حاکي است، دواطلبان و متقاضيان ثبت نام مي توانند همه روزه با در دست داشتن مدارک مورد نياز به هسته گزينش و استخدام فرماندهي انتظامي استان مازندران واقع در ساري- بلوار پاسداران جنب ترمينال غرب مراجعه يا با شماره تلفن 2183567 با پيش شماره 0151 تماس حاصل نمايند.برپايه اين گزارش، داوطلبان استخدام درشهرستان هاي غرب استان مازندران نيز مي توانند، براي استخدام به ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان هاي نوشهر و تنکابن مراجعه کنند. دارا بودن مدرک ديپلم،گواهينامه رانندگي پايه دوم و گواهينامه آشنائي با رايانه با حداقل سن 18 سال وحداکثر سن25 سال در صورت خدمت سربازي از جمله شرايط عمومي استخدام درمقطع درجه داري است و خانواده هاي شهداءوايثارگران از اولويت جذب برخوردار خواهند بود. گفتني است،دواطلبان پس از ثبت نام با شرکت درآزمون استخدامي مراحل گزينش و استخدام را طي نموده و در صورت قبولي جذب خواهند شد.

اطلاعيه فوري: انسداد و محدوديت هاي ترافيکي به مدت يک ماه در محور”هراز” مازندران

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،دراين اطلاعيه آمده است، محور هراز در استان مازندران از روز سه شنبه 23 خرداد ماه به مدت يک ماه در طول هفته از شنبه تا سه شنبه به غير از روزهاي تعطيبل از ساعت 20 شب تا 6 صبح به منظور انجام عمليات احداث باند دوم محور”هراز “مسدود مي باشد. اين گزارش حاکي است، در زمان انسداد تردد وسايل نقليه از ساير محورهاي شمالي انجام خواهد گرفت. گفتني است،مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان مازندران با شماره تلفن 2182934 و 2182920 بطور شبانه روز آماده پاسخگوي به وضعيت راههاي استان (جوي و ترافيکي ) با امداد رساني احتمالي به هموطنان عزيز مي باشد.

انهدام اعضاي باند سارقان زورگير در مازندران

سرهنگ”محمد عظيمي”درگفتگوبا خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود:در پي کسب خبري مبني بر فعاليت چند نفر در امر سرقت و زورگيري از شهروندان دربرخي شهرستان هاي استان مازندران،موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان و شهرستان هاي تابعه قرار گرفت. وي تصريح کرد:ماموران پليس آگاهي شهرستان”قائم شهر”،در همين ارتباط با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي موفق شدند،سردسته اين باند مخوف به نام”راهب”را در عملياتي غافلگيرانه شناسائي و دستگير کنند. رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي مازندران خاطرنشان کرد:باشناسائي ودستگيري اين فرد همدستان وي به تعداد6متهم ديگر شامل چهار مرد و دو زن نيزدر چند مرحله عمليات شناسائي و دستگير شدند. سرهنگ”عظيمي”افزود:متهمان در تحقيقات وبازجوئي هاي فني پليس تاکنون به 25 فقره سرقت و زورگيري،کيف قاپي وتهديد و ارعاب شهروندان با استفاده از سلاح سرد درشهرستان هاي”آمل،بابل،ساري وقائمشهر”اعتراف کردند. وي يادآور شد:در بازرسي از مخفيگاه متهمان مقادير زيادي اموال مسروقه ومدارک شناسائي افراد به همراه وسايل و آلات شرارت کشف و ضبط شد. رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مازندران،درخاتمه افزود:متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

برقراري نظم وامنيت عمومي براي مسافران در طرح هاي سالم سازي دريا

سرهنگ”حميد رضا اسلامي”درگفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت:استان مازندران به لحاظ شرايط خاص جغرافيايي،آب و هوايي و جاذبه هاي بي نظير گردشگري،همه ساله در ايام مختلف سال به ويژه در فصل تابستان پذيراي ميليون ها نفر مسافر و گردشگر از اقصي نقاط کشور است.معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران تصريح کرد:استان مازندران از 338 کيلومتر نوار ساحلي برخوردار است که به عبارتي 47 درصد سواحل درياي خزر در اين استان قرار دارد.وي افزود:80 درصد گردشگران مازندران،به انگيزه ديدن دريا و استفاده از جاذبه هاي تفريحي و توريستي کوه،جنگل،درياومناطق سرسبز وارد استان مي شوند.معاون اجتماعيفرماندهي انتظامي مازندران ادامه داد:به منظور تامين نظم و امنيت گردشگران و پيشگيري از وقوع هرگونه حوادث ناگوار طرح هاي سالم سازي دريا همه ساله در سواحل شمالي کشور به اجرا گذاشته مي شود. وي ممانعت از شنا در نقاط ممنوعه و خارج از طرح،نظارت بر رعايت شئونات اسلامي،پيشگيري از جرائم و برقراري نظم وامنيت عمومي و مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي در بهره برداري سالم از دريا را از جمله اقدامات پليس با همکاري ساير دستگاه هاي اجرائي استان در اين طرح ها دانست. معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران در ادامه خطاب به مسافران و گردشگراني که به استان سرسبز مازندران سفر مي کنند،توصيه کرد:دريا يک موهبت الهي است که بايد از آن استفاده شودبه ظاهر آرام است و به روي تو لبخند مي زند اما آيا مي دانيد هر ساله تعدادي از هموطنان ما را به کام مرگ مي برد.پس بيائيم مراقب خود و فرزندانمان باشيم. وي با بيان اينکه اکثر غرق شدگان در مناطق خارج از طرح سالم سازي دريا شنا مي کردند،خطاب به مسافران تاکيد کرد:براي شنا دردريا از طرح سالم سازي که در شهرستان هاي ساحلي استان اجرا شده استفاده کنيد.”اسلامي” همچنين از شهروندان و مسافران خواست:در هنگام شنا مراقب پول،وسايل واشياي قيمتي خود باشند و آنها را در جاي امن و دور از دسترس افراد غير قرار دهند.

کشف 11کيلو گرم انواع مواد مخدر در”تنکابن”

سرهنگ”سيد محمود معافي مدني”در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود:در راستاي مقابله با عوامل تهيه وتوزيع مواد مخدر در سطح شهرستان”تنکابن،شناسائي و دستگيري متهمان به مواد مخدر و کشف مواد در دستور کار ماموران پليبس مبارزه با مواد مخدرقرار گرفت. وي تصريح کرد:ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتي با شناسائي 5 نقطه آلوده و جرم خيز اين مناطق را در چند مرحله عمليات با همکاري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان پاکسازي کردند. فرمانده انتظامي شهرستان”تنکابن”خاطر نشان کرد:ماموران در اين عمليات ها با استفاده از سگ هاي موادياب موفق شدند، مقادير زيادي مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.وي با بيان اينکه در همين راستا 5 متهم به موادمخدر در اين عمليات ها شناسائي و دستگير شدند،يادآور شد:در دو ماهه گذشته با اقدامات عملياتي و انتظامي پليس بيش از 11کيلو گرم انواع مواد مخدر از متهمان به مواد کشف و ضبط و 95 متهم نيز شناسائي و دستگير شدند. فرمانده انتظامي شهرستان”تنکابن”،در خاتمه از تشکيل پرونده و تحويل متهمان به مرجع قضائي خبر داد .

 

تاکيد بر ضرورت تعامل مراکز درماني و پزشکان معاين با وظيفه عمومي مازندران

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، نشست تعامل معاونت وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان مازندران با روساي بيمارستان ها و پزشکان معاين با حضور سرهنگ”سيه چهره ” معاون وظيفه عمومي و سرهنگ” نجارزاده” معاون بهداري فرماندهي انتظامي استان ،در سالن کنفرانس ستاد فرماندهي انتظامي استان برگزار شد.اين گزارش حاکي است،در اين نشست سرهنگ”سيه چهره” معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان مازندران در سخناني به تشريح اهداف برگزاري اين نشست پرداخت. وي تصريح کرد:به منظور ايجاد رويه درامر معاينه مشمولان و صيانت و پيشگيري از هرگونه جعل و تقلب اين نشست برگزار شد. معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي مازندران با تقدير و تشکر از تعامل سازنده پزشکان متخصص در امر مشاوره پزشکي به شگردهاي خاص افراد متخلف پرداخت. وي با تاکيد بر دقت نظر پزشکان معاين در احراز هويت مشمولان و اعلام صحيح نظريه پزشکي وعدم اعلام نتيجه معاينه به مشمولان بر برقراري تعامل و همکاري هرچه بيشتر با وظيفه عمومي در جهت صحت عمل تاکيد کرد. برپايه اين گزارش،دراين نشست سرهنگ”نجار زاده” معاون بهداري فرماندهي انتظامي مازندران نيزدر اين نشست به درخواست هاي متضاد مشمولان مبني بر درخواست کارت معافيت از معاونت وظيفه عمومي و درخواست صدور گواهي سلامت براي اخذ گواهينامه رانندگي و ديگر خدمات انتظامي و اجتماعي اشاره و بر دقت نظر،عدالت محوري واعلام وضعيت واقعي مشمولان تاکيد کرد. گفتني است،در ادامه اين نشست روساي بيمارستان ها و پزشکان معاين نقطه نظرات و پيشنهادات خود را ارائه و بر بررسي و اعلام نتيجه اقدامات در جلسات بعد تاکيد کردند.

انهدام اعضاي باند سارقان در “قائم شهر”

سرهنگ”قدمي” درگفت و گو با پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر افزود:در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو که باشگرد هاي خاصي انجام مي گرفت،موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت. وي تصريح کرد:يگان هاي انتظامي اين فرماندهي باتقويت گشت هاي انتظامي و انجام اقدامات پليسي سرانجام موفق شدند، سردسته اصلي باند سارقان را شناسائي و در اقدامي غافلگيرانه وي را در مخفيگاهش دستگير کنند. فرمانده انتظامي شهرستان “قائم شهر”افزود:اين فرد در تحقيقات وبازجوئي هاي پليس ضمن اعتراف به بزه انتسابي به همکاري با سه همدست ديگر نيز اقرارکرد. “قدمي” اظهار داشت:ماموران در ادامه تحقيقات با دريافت مشخصات سه متهم ديگر اين پرونده با هماهنگي مرجع قضائي در عمليات ويژه پليسي هر سه متهم را در مخفيگاهشان دستگير کردند. سرهنگ”قدمي” افزود:متهمان در تحقيقات وبازجوئي ها به 18 فقره سرقت از جمله سرقت داخل خودرو، سرقت موتور سيکلت، سرقت منزل و… اعتراف و از آنان سه دستگاه موتور سيکلت به همراه دو دستگاه ضبط صوت خودرو کشف و ضبط شد. فرمانده انتظامي شهرستان”قائم شهر”با اشاره به شناسائي و دستگيري يک نفر مالخر در اين ارتباط از تشکيل پرونده براي متهمان و تحويل آنان به مرجع قضائي خبر داد.

 

 

 

 

کشف مواد مخدر از منزلي در”بابل”

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،در پي کسب خبري مبني برفعاليت فردي به نام”م-ح”درامرتهيه وتوزيع مواد مخدر در شهرستان”بابل”،موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. اين گزارش حاکي است،ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتي و تحقيقات پليسي با شناسائي اين فرد و نحوه فعاليت وي در اقدامي غافلگيرانه با هماهنگي مرجع قضائي متهم را در منزلش دستگير کردند. ماموران در ادامه تحقيقات در بازرسي از منزل متهم موفق شدند، يک کيلوو 970 گرم ترياک را به همراه مقاديري سوخته و وسايل استعمال مواد کشف و ضبط کنند. گفتني است،متهم پس از تشکيل پرونده به همراه مواد مکشوفه براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

کشف دو کيلو گرم حشيش از عامل افيوني در “سوادکوه”

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي به نام “الف- ج” در امر تهيه وتوزيع مواد مخدر در سطح شهرستان”سوادکوه”موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت. اين گزارش حاکي است،ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي با شناسائي اين فرد و نحوه فعاليت وي موفق شدند، متهم را در اقدامي غافلگيرانه در يکي از خيابان هاي اصلي شهر دستگيرکنند. برپايه اين گزارش، ماموران در ادامه تحقيقات با بازرسي از متهم که حامل کيسه هاي پلاستيکي بوده موفق شدند،دو کيلو 390گرم مواد مخدر از نوع حشيش را کشف و ضبط کنند. گفتني است،متهم پس از تشکيل پرونده بريا سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

One thought on “خبرهای داغ پلیسی در هفته گذشته +عکس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *