ورود جدی دستگاه قضایی به مشکلات جاده آمل چمستان+عکس
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از ورود جدی دستگاه قضایی برای پیگیری و حل مشکلات جاده آمل – چمستان خبر داد و گفت: با توجه به اظهار نارضایتی مردم و در راستای پیگیری حقوق عامه، با متخلفان برابر دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

محمد طالبی افزود: در پی مشکلات جدی به وجود آمده برای تردد در محور مزبور و عدم رفع نواقص و معایب جاده، علیرغم بازدید‌های متعدد دستگاه قضایی شهرستان، پیگیری لازم در این خصوص صورت گرفت.

دادستان آمل ادامه داد: در راستای پیگیری و رفع نواقص جاده مذکور، طی نامه‌ای رسمی از سوی این دادستانی به مدیر کل راه و شهرسازی استان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده مازندران تاکید شد به قید فوریت، ضمن تهیه امکانات لازم و پیگیری جدی، نسبت به رفع نواقص جاده مذکور اقدام کنند.

طالبی، مواردی مانند تعریض کل محور در اسرع وقت، ایجاد روشنایی در طول مسیر، برطرف نمودن نقص زیرسازی و روکش آسفالت کل محور، خط کشی دوطرف و خط میانی جاده و شانه سازی دو طرف محور را از جمله برخی مطالبات دادستانی آمل از ادارات متولی عنوان و تاکید کرد: مقرر شد اقدامات صورت گرفته ظرف یک هفته به این دادستانی گزارش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *