«محسن حسین‌نیا» اهل روستای روشندان بهنمیر و از کادر نیروی مرزبانی فراجا در حمله گروهک‌های تروریستی به مقر نیروی انتظامی در چابهار به شهادت رسید.

درپی شهادت شهید والامقام و کبوتر خونین بال آسمان میهن اسلامی و پاسدار امنیت کشور محسن حسین نیا در حمله تروریستی جیش الظلم در راسک، سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران پیام تسلیتی صادر کرد. ‎

به گزارش هرازنیوز ، متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مجاهدان فرماندهی انتظامی در راسک توسط گروه تروریستی جیش الظلم موجب تاثر و تالم ملت ایران اسلامی و دیار علویان گردید.

در این میان؛ شهادت یکی از پویندگان طریق ایثار و شهادت شهید والامقام محسن حسین نیا که جوانمردانه در راه صیانت از امنیت کشور، جان خود را بر سر پیمان گذاشت، موجبات اندوه و تاثر مردم ولایتمدار مازندران و مردم شهید پرور شهرستان بابلسر را فراهم کرد.

ضمن محکومیت این اقدامات کور تروریستی که عزم و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی را در راهی که قدم گذاشته است، راسخ تر می کند، شهادت شهید گرانقدر محسن حسین نیا توسط گروه کوردل و تروریستی جیش الظلم که دست آلوده دشمنان مردم ایران، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن نمایان است، را به مردم ولایی مازندران خصوصا مردم مومن و شهیدپرور شهرستان بابلسر تسلیت و تهنیت می گویم و برای همه پاسداران امنیت کشور، سلامتی و برای شهیدان بزرگ میهن اسلامی رحمت واسعه الهی آرزومندم.

سیدمحمود حسینی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *