به گزارش هراز نیوز ظهر امروز ۲۹ اسفند حمید طاهری پور مالک و بنیانگذار هدلینگ اکسین  از بخش های مختلف این مجموعه بازدید و با مدیران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد، طاهری پور با تبریک عید نوروز از مدیران و پرسنل هدلینگ اکسین خواست بهترین کیفیت خدمات را به همشهریان عزیز آملی و مهمانان نوروزی به مناسبت سال نو ارائه دهند.

مجموعه فرهنگی و سینمایی اکسین ، مزرعه کودک ، تالار اکسین ، هتل اکسین و… مجموعه های فاخر فرهنگی هستند که در ورودی شهر آمل برای همشهریان آملی و مسافران نوروزی جذابیت های زیادی برای استفاده در ایام نوروز و تمامی روزهای سال دارد.

به همت حمید طاهری پور بنیانگذار هدلینگ اکسین چندین مجموعه گردشگری فروشگاهی و فرهنگی و اقامتی در شهر آمل ساخته  ، ایجاد و راه اندازی شده است.

علاوه بر آن اکسین خدمات شایانی را در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در شهر آمل در حوزه درمان ، حمایت از افراد کم برخوردار و مجموعه های تحت حمایت بهزیستی اجرا کرده است.

 

دکتر طاهری پور در گفتگو با خبرنگار هرازنیوز با تبریک سال 1403 مطرح کرد :  به مناسبت سال جدید سرمایه گذاری و ساخت دو پروژه جدید در سال 1403 آغاز خواهدشد که جزییات این پروژه هابه زودی به مردم عزیزمان اعلام خواهد شد.

One thought on “دکتر حمید طاهری پور مالک و بنیانگذار هدلینگ اکسین : دو پروژه جدید در راه است”
  1. امیدورام این بار ایشون رو مسئولین و رسانه های آملی از جمله شما فراریش ندین. آمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *