دستگیری قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار چوب در آمل/ توقیف دو دستگاه نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق

🔹 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار چوب و توقیف دو دستگاه نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در جریان گشت نوروزی این اداره خبر داد.

🔹 به گزارش پیام طبیعت آمل؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل با اعلام این خبر افزود: بامداد امروز -دوشنبه- بیست و هشتم اسفندماه، مأمورین سرجنگلبانی کرسنگ در جریان گشت نوروزی، یک دستگاه خودروی وانت نیسان فاقد پلاک را شناسایی نمودند.

🔹 علی اصغر اسماعیل زاده گفت: با تحت نظر گرفتن این خودروی مشکوک، محرز شد نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق از جنس توسکا می‌باشد.

🔹 وی ادامه داد: نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق توسط مأمورین منابع طبیعی توقیف و با همکاری مأمورین پاسگاه انتظامی بخش دابودشت، راننده خودرو که از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه دار و دارای چندین پرونده تخلف در حوزه منابع طبیعی بوده، دستگیر و به مرجع محترم قضایی تحویل داده شد.

🔹 رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان آمل همچنین گفت: در بامداد روزجاری، مأمورین پاسگاه ایست بازرسی محمولات جنگلی و مرتعی بائیجان نیز در جریان کنترل شبانه روزی محور هراز، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق از نوع تخته شدند.

🔹 اسماعیل زاده افزود: دو دستگاه نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق، جهت سیر مراحل قانونی، به پارکینگ منتقل شدند.

🔹 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل با بیان اینکه اقدامات حفاظتی بمنظور پیشگیری از تعرض به منابع طبیعی و قاچاق چوب در تعطیلات نوروزی تشدید می‌شود، افزود: گشت نوروزی یگان حفاظت این اداره شروع بکار نمود و هشت تیم حفاظتی تا پایان تعطیلات نوروزی، وظیفه حفاظت و صیانت از عرصه‌های ملی را برعهده دارند و در آماده باش کامل هستند.

🔹 اسماعیل زاده در پایان از شهروندان و همیاران طبیعت خواست هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی و قاچاق چوب را از طریق شماره 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *