تشریح فرآیند معرفی نامزد جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب در آمل

نشست کارگروه انتخابات جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل با موضوع چگونگی برگزاری انتخابات پرشور و چگونگی انتخاب کاندیدای اصلح برگزار شد.

احمد سیفی دبیر و سخنگو جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار هرازنیوز مطرح کرد: کارگروه انتخابات جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل حدود ۷ ماه پیش تا به امروز با تشکیل جلسات مستمر و حضور اعضا شاخص های یک نماینده انقلابی ، جهادی ، ولایی و اجرایی را که منبعث از بیانات مقام عظمای ولایت بوده را احصا کردیم و در بررسی های نامزدهای مورد نظر ضمن تطبیق با این شاخص ها نامزد یا نامزدهای نهایی به مردم شریف آمل معرفی شود.

سیفی در پاسخ به سوال هرازنیوز درباره فرآیند انتخاب گزینه نهایی و اولویت های شورای ائتلاف در معرفی گزینه نهایی عنوان کرد: مهمترین اولویت شورا ائتلاف مشارکت بیشتر و ایجاد شور انتخاباتی در سطح شهرستان آمل است.

وی ادامه داد: از نامزد هایی که در سامانه شورای ائتلاف ثبت نام کرده اند دعوت خواهد شد تا برنامه ها و رزومه خود را ارائه دهند تا در کارگروه انتخابات مورد بررسی قرار گیرد.

سیفی با بیان اینکه درب شورای ائتلاف به روی همه نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی باز است تصریح کرد: اگر فردی در سامانه شورای ائتلاف ثبت نام نکرده است این آمادگی وجود دارد که برنامه ها و رزومه اش را بررسی کنیم .

سخنگو جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل گفت: جلسات کارگروه انتخابات هر هفته مستمر برگزار میشود تا بعد از بررسی و ارزیابی کامل نفر یا نفرات مورد نظر معرفی گردد. دراین کارگروه نماینده برخی تشکل ها ، معتمدان شهر ، نمایندگان بخش ها، نمایندگان برخی طوایف فعالیت دارند.

سیفی اضافه کرد : از تمامی گروه ها و تشکل ها و احزاب همسوی انقلابی همچون گذشته درخواست تعامل و همکاری داشته و از اصحاب محترم رسانه شهرستان در راستای حضور حداکثری درانتخابات و پوشش خبری اقدامات انتخاباتی طلب یاری می کنیم .

وی در پاسخ به این سوال درخصوص برخی از گمانه زنی مبنی بر نهایی شدن گزینه نهایی شورای ائتلاف در آمل گفت: روند بررسی ها شروع شده است و تاکنون به گزینه ای نرسیدیم هرگونه تصمیم گیری را متعاقبا  از طریق رسانه های رسمی اعلام خواهیم کرد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *